7 Reacties

één jaar geleden

Nee wat een ellende. Beter werkt zuivere lanoline crème, ipv creme waar ook lanoline in zit. En hydrogel borstcompressen! Verkoelend en geen pijn van kleding

één jaar geleden

Ow wacht, infosite gevonden. https://www.centrumvoorborstvoeding.nl/voorlichting/tepelkloven%2C+oorzaak+en+behandeling

één jaar geleden

Reactie op ROF

Ow wacht, infosite gevonden. https://www.centrumvoorborstvoeding.nl/voorli ...
Dankjewel! Inderdaad dat aanhappen ging afgelopen dagen echt kut meneer had jeuk en pijn natuurlijk. Door die antibiotica is hij aan de diarree en heeft daardoor mega luieruitslag. Hij draagt daarom ook bijna alleen nog luierbroekjes ipv luiers omdat ik hem dan staand kan verschonen. Gelukkig gaat het sinds een paar uur echt heel veel beter. Die crème inderdaad veel smeren en even geen bh aan 😅.

één jaar geleden

DIT is een wondermiddel, wel een beetje duur. Ik heb nog 6 van deze compressen, alleen geef geen borstvoeding meer dus zou ze graag aan je willen geven maar ik zou me echt niet weten hoe. Ik heb 1 keer kloven gehad, je doet deze compressen er een half uur op en het lijkt gewoon gelijk te helpen.

één jaar geleden

Reactie op lrbntm

DIT is een wondermiddel, wel een beetje duur. Ik heb nog 6 van deze compres ...
Dit inderdaad! Werkt als een tiet (pun intended 😂) ook verkrijgbaar bij kruidvat

één jaar geleden

Reactie op steefgerritsen

Dit inderdaad! Werkt als een tiet (pun intended 😂) ook verkrijgbaar bij kr ...
Wellicht kunnen we via insta gegevens uitwisselen 🙃. Dan kan ik ze van je overnemen 😃. Mijn insta heet Cooltjuh. Niet dat ik er vaak opzit eigenlijk nooit 😅.

één jaar geleden

We zijn inmiddels een ruime week verder. Alleen links is echt nog drama, maar had daar de grootste kloven 2 stuks van een cm lang en paar kleintjes 🥵. Ben heeft altijd al moeite met links gehad die is ni eenmaal groter dus kan zelf ook vaak net niet een goede houding vinden. Dus die kolf ik zo maak mogelijk af en voed dan rechts 😅. Dat gaat sinds gisteren bijna pijnloos 🥰.