12 Reacties

één jaar geleden

Schadeletsel jurist inschakelen. Gratis en je kan er een hoop geld ervoor krijgen!

één jaar geleden

Schadeletsel jurist inschakelen. Gratis en je kan er een hoop geld ervoor k ...
Gratis via een verzekering? Kun je me misschien meer info en tips geven? Want ben heel onbekend in dit soort dingen. Alvast dank 🙏

één jaar geleden

Reactie op A N A

Gratis via een verzekering? Kun je me misschien meer info en tips geven? Wa ...
Schadeletsel jurist is gratis en gaat tot een bedrag van 25.000euro een advocaat is wel betaald en gaat tot over dat bedrag heen (wat je nu wsl niet zal gaan krijgen) je kan gwn zelf een jurist kosteloos inschakelen en zij kijken dan of er iets te halen valt en wat je rechten zijn. Ik weet niet waar je woont maar denk dat dit je wel kan helpen: https://www.letselschade.nl/letselschade-advocaat/?qooqie_creative_id=288956319303&keywords=schadeletsel%20advocaat&campaignid=737216075&adgroupid=38045126345&device=m&gclid=CjwKCAiAr4GgBhBFEiwAgwORrW5Y1MHchOHawHYxBwjvKsDLqS9GgYw88VccdC5kYNAAoOabAqdtXhoCccIQAvD_BwE

één jaar geleden

Allereerst wat ontzettend naar! Natuurlijk ben je je helemaal rotgeschrokken en stond het belang van je kleintje voorop dus verwijt jezelf daarin niets! Dat is heel normaal.. Hoe gaat het nu? Om even in te gaan op je vraag. Ik zou in dit geval niet direct een letselschade advocaat inzetten. Ik zou in ieder geval even zelf contact opnemen. Doe dat wel per mail. Even bellen met de vraag hoe je de manager per mail kunt bereiken. Vertel wat er is gebeurd en hoe je dat hebt ervaren. Wat het gevolg was/is voor je kleintje maar dus ook dat ze niets deden om te helpen. Vraag daar meteen even om een tegemoetkoming. Meestal zullen zij de kosten voor de stomerij op zich nemen en anders voor een nieuw jasje/onderdeel kinderwagen. Mogelijk nog wat extra’s in de winkel zelf. Je kunt je prima door een letseladvocaat laten adviseren maar ik gok (en ben zelf meester in de rechten) dat je hier niet extreem veel uit kan halen maar het is niet mijn expertise wel al genoeg zaken meegemaakt. Kijk vooral ook even of je er vaak komt, of het een klein dorp is. Want zeker dan is er gezamenlijk uitkomen beter. En je kunt altijd nog een advocaat erop zetten. Zeker als ze er niets aan doen of als het niet naar jouw tevredenheid is! Als laatste, je kunt ook je eigen rechtsbijstandsverzekering inschakelen als je die hebt.. kijk even goed of je een eigen risico hebt. Persoonlijk vind ik wel in dit soort zaken de no cure no pay kantoren beter. Dan betaal je niets als het niets oplevert. Als je wel wat betaald krijgt betaal je een percentage (ook dit even goed nakijken, zit veel verschil in en kan je veel geld schelen). Succes 🍀

één jaar geleden

Hi A N A, wat ontzettend vervelend en schrikken! Gelukkig had ze dikke kleertjes aan anders was het heel anders afgelopen! Mag ik wel even relativeren? Ik denk dat de medewerker ook enorm is geschrokken en niet heeft geslapen vannacht. Voordat je de juridische weg bewandeld zou ik eerst even bij de Hema gaan praten. Vertellen hoe jij je voelt en ze een kans geven om hun excuses aan te bieden. Mogelijk willen zij de materiële schade ook wel vergoeden. Het belangrijkste is dat het relatief goed is afgelopen met je dochtertje ❤️

één jaar geleden

ik zou even contact opnemen met de desbetreffende hema

één jaar geleden

Ik zou inderdaad ook contact opnemen met de Hema waar je was. Voor iedereen erg schrikken maar het kan helaas gewoon gebeuren! Waarom meteen een schadeletsel jurist? Wie weet kom je met de Hema tot een fijne oplossing.

één jaar geleden

Nou wat een geluk dat ze er geen brandwonden aan over gehouden heeft! Echt supernaar dat dit gebeurd is. Ik snap dat je in paniek was. Ik zou zelf niet ervoor kiezen om juridische stappen te zetten. Ongelukken gebeuren soms en koffievlekken krijg je in de wasmachine makkelijk verwijderd.

één jaar geleden

Schadeletsel jurist inschakelen. Gratis en je kan er een hoop geld ervoor k ...
Is dit een serieuze reactie? Er is een ongeluk gebeurd, daar schrik je van maar er is niets aan de hand. Kan gebeuren. Misschien even contact opnemen met de Hema en daar zou ik 't bij laten. :)

één jaar geleden

Schadeletsel jurist inschakelen. Gratis en je kan er een hoop geld ervoor k ...
Dat zal niet veel uitmaken We wonen niet in Amerika, waar je (veel) geld krijgt bij een ongeluk. Zo op de foto te zien in het hooguit een eerste graad plekje en dus geen ernstige gevolgen. De vieze kleding wk wagen kan gewoon gewassen worden.

één jaar geleden

Het is niet fijn en snap dat je geschrokken bent. Alleen ben ik wel van mening dat t iets wat opgeblazen wordt 😉 Wat waarschijnlijk heb jij in jouw paniek niks meer meegekregen van t personeel (die natuurlijk ook geschrokken is van wat er gebeurt is en wellicht door jouw reactie niet weten hoe ze je moeten "behandelen") en hebben ze wel alles voor je gedaan wat op dit moment gedaan kon worden. T gelijk uittrekken van kleding is t slechtste wat je kunt doen als er hete vloeistof over een lichaam komt. Dit kan t alleen maar verergeren. Koelen met lauw water is t beste en daarna hup naar de huisarts. Wat ik op de foto zie valt t allemaal reuze mee! Dit kan ook gebeuren als er warm voedsel op een handje komt of zelfs een te warme douche of bad 😉 Gewoon even naar de hema bellen, alles uitleggen zeggen dat je geschrokken bent en door de paniek ook niet meer goed weet wat er vanuit t personeel gedaan is. Uitleggen dat er wat kleding en de kinderwagen vies geworden is hierdoor en gewoon een gesprekje aan gaan. Je hebt een Nederlandse mond en we wonen niet in Amerika waar het heel normaal is om dingen gelijk met juridische stappen aan te gaan, zoals babysept12345 zegt zal t niet veel uitmaken. Hier in Nederland zijn we niet zo happig daarop en kunnen we dit gewoon uitspreken face to face, aan de telefoon of zelfs per brief/email. Dus gewoon even op een nette manier contact zoeken met de desbetreffende hema en dan komt alles goed

één jaar geleden

Bedankt allemaal voor jullie reacties en tips. Omdat ik veel geschrokken was, ben ik afgelopen 2 dagen ziek (veel lichamelijke pijn…) geweest. Ik zal zeker eerst met hema contact opnemen en hoop dat het allemaal goed komt. Fijne avond allemaal.