Dag dames,
Gisteren was mooie weer en heb ik met mijn dochtertje van bijna 1,5 en ons baby van 5 maanden naar de restaurant van hema gegaan. Omdat ik alleen was met de duo wagen, heb ik bij de kassa de medewerker/bediener gevraagd om mijn koffie naar de tafel te brengen om ongelukken te voorkomen.
Zij heeft de koffie gebracht en wat gebeurt voordat zij aan de tafel legt? Het kopje hete koffie op de kinderwagen en over de arm en de been/voet van mijn dochtertje.
Ik heb haar snel uitgekleed en omdat zij krijsend huilde was ik zelf ook in paniek.
Zij hebben daar letterlijk niks gedaan. Gelukkig was er een man die verstand had van dit soort gevallen heeft mij enorm geholpen. Emmer met lauw water gebracht en haar been in de emmer gedaan om littekens te voorkomen.
Gelukkig had mijn dochtertje dikke kledingen en dikke jas aan, anders had zij zeker brandwonden.
Haar enkel is verbrandt en is nog steeds rood (geen wond).
Ik was in paniek en mijn baby begon ook te huilen. Ik wist niet wat ik moest doen. Ik heb mijn man gebeld en hij kwam langs en heeft ons naar huis gebracht.
Ik kan nu niet slapen, omdat ik daar niks gezegd heb en ook geen enkele woord aan de medewerker gezegd. Ik heb een soort schuldgevoel en weet niet wat ik moet doen.
De kinderwagen is vies, haar jas (van Kenzo) is vies… kan ik in dit geval van de verzekering iets vragen?
Alle soort adviezen zijn welkom!
Alvast dank!