16 Reacties

4 jaar geleden

Wij zijn ruim week in de bergen geweest, Itali毛. Draagzak, flesjes mee, hij vond het helemaal prima! En s'nachts sliep hij dik 10 uur! Hij was toen bijna 17 werken. We liepen soms ook door sneeuw, dat vond ik wat spannend met uitglijden, maar gewoon voorzichtig doen en als echt lang gaat wandelen, afwisselen met de draagzak.

4 jaar geleden

Wat zullen jullie sterk zijn zeg! Draag je hem dan op je rug? Ik ben na een boodschapje met draagzak al kapot馃槄 weegt wel al bijna 10kg maar toch haha

4 jaar geleden

Reactie op mamatime

Wat zullen jullie sterk zijn zeg! Draag je hem dan op je rug? Ik ben na een ...
Oh nee dat scheelt denk ik wel! Hij weegt nu nog geen 6kg.. Draag op de buik, rug nog te klein voor. Is nu ruim 18 weken.

4 jaar geleden

Reactie op Anouksurf

Wij zijn ruim week in de bergen geweest, Itali毛. Draagzak, flesjes mee, hij ...
Oh heerlijk zeg wij willen in maart naar de Pyrenee毛n. Heb je nog goede tips qua vorbereiding waar je misschien niet zo snel aan denkt of gewoon wat sfeerbeelden? Hij is nu 20 weken en vond het vandaag weer heerlijk om gedragen te worden en de bomen te bekijken. Het aantal extra kilometers maakte niet zo veel verschil voor hem.

4 jaar geleden

Reactie op mamatime

Wat zullen jullie sterk zijn zeg! Draag je hem dan op je rug? Ik ben na een ...
Haha ik snap helemaal wat je bedoeld, ik wissel wel af met mijn man hoor. Het hele eind lukt me niet alleen, zeker niet meer nu hij zwaarder wordt. Hoewel hij wel wat aan de lichte kant is, nu net 6 kg. 10 kg is wel echt een ander verhaal... Wij overwegen om tegen die tijd een backpackcarrier aan te schaffen.

4 jaar geleden

Ohhh wat leuk medehikers hier. Ik volg even mee. Wij gaan in Itali毛 3 weken naar Noord Italie en hoop daar ook flink wat kilometers aan het maken. Onze dochter geniet ontzettend van de draagzak, maar tot nu toe niet langer dan 5 km gelopen.

4 jaar geleden

H茅 wat leuk om te lezen! Wij wandelden voor mijn zwangerschap ook vaak en lang. Nu beperkt het zich tot 5 km rondom ons dorp. Ik zou ook graag weer langere stukken gaan lopen in bijvoorbeeld een natuurgebied. Maar ik weet ook niet zo goed hoe we dat aan moeten pakken met voeden, verschonen en slapen. Onze dochter slaapt wel goed in de draagzak, maar dan moeten we het wel goed plannen. Hebben jullie bij het lopen van die 15 km verschoond en gevoed?

4 jaar geleden

Wat leuk! Ik lees mee en denk mee!

4 jaar geleden

Reactie op MJLeeuwtje

H茅 wat leuk om te lezen! Wij wandelden voor mijn zwangerschap ook vaak en l ...
Wel langer. Verschonen in de auto voor starten met lopen of thuis. Flesje in tas. Doe dan wel keertje kunstvoeding en neem klein thermoskannetje mee in rugtas.

4 jaar geleden

Reactie op MJLeeuwtje

H茅 wat leuk om te lezen! Wij wandelden voor mijn zwangerschap ook vaak en l ...
Ja ik vond de overstap van 5 km na meer ook spannend. Nee verschonen hebben we in de auto voor vertrek en daarna gedaan. Wel extra luier mee voor wanneer nodig. Maar tot toe nog niet hoeven meemaken we waren c.a. 4 uur onderweg Vndaag inclusief pauzes dus het viel mee qua tijd. Flesje wel onderweggegeven. Ik geef alleen geen borstvoeding meer dus dat is wel makkelijker denk ik. Hoewel een flesje moedermelk natuurlijk bijna hetzelfde zou zijn. Voeden onderweg heb ik geen ervaring mee.

4 jaar geleden

Reactie op ManonB87

Ohhh wat leuk medehikers hier. Ik volg even mee. Wij gaan in Itali毛 3 weken ...
Wanneer ga je naar noord Itali毛? Heel benieuwd naar je ervaring!

4 jaar geleden

Jaaaaa! Ik kan niet wachten om weer (meerdaagse) hikes te maken 馃グ Wij gaan graag naar Scandinavi毛 of Sloveni毛. Noord Frankrijk was ook super

4 jaar geleden

Onze langste wandeling tot nu toe was 7 km ging prima in de draagdoek. Idd wel luiertas mee en ik geef bv dus eten was ook mee馃槣

4 jaar geleden

Reactie op Eamve

Wanneer ga je naar noord Itali毛? Heel benieuwd naar je ervaring!
Duurt helaas nog even. Pas in september, maar zo kunnen we onze dame fijn laten wennen aan 1 van onze grootste hobbies. 馃グ

4 jaar geleden

Reactie op ROF

Jaaaaa! Ik kan niet wachten om weer (meerdaagse) hikes te maken 馃グ Wij gaa ...
Wat tof. Begrijp ik goed dat je al een meerdaagse tocht met je kleine hebt gemaakt in Frankrijk? Hoe was dat?馃槏

4 jaar geleden

Reactie op Eamve

Wat tof. Begrijp ik goed dat je al een meerdaagse tocht met je kleine hebt ...
Nee met de kleine nog niet, mijn bekkenbodem heeft helaas een mening over wandelen 馃槦 ik loop nu kleine stukjes en ben bij de bekkenfysio. Maar we gaan het zeker doen, zodra ik weet fatsoenlijk kan wandelen. Met uk en hond 馃グ helemaal zin in