16 Reacties
4 jaar geleden
Wij zijn ruim week in de bergen geweest, Itali毛. Draagzak, flesjes mee, hij vond het helemaal prima! En s'nachts sliep hij dik 10 uur! Hij was toen bijna 17 werken. We liepen soms ook door sneeuw, dat vond ik wat spannend met uitglijden, maar gewoon voorzichtig doen en als echt lang gaat wandelen, afwisselen met de draagzak.
4 jaar geleden
Reactie op Anouksurf
Wij zijn ruim week in de bergen geweest, Itali毛. Draagzak, flesjes mee, hij ...
Oh heerlijk zeg wij willen in maart naar de Pyrenee毛n. Heb je nog goede tips qua vorbereiding waar je misschien niet zo snel aan denkt of gewoon wat sfeerbeelden?
Hij is nu 20 weken en vond het vandaag weer heerlijk om gedragen te worden en de bomen te bekijken. Het aantal extra kilometers maakte niet zo veel verschil voor hem.

4 jaar geleden
Reactie op mamatime
Wat zullen jullie sterk zijn zeg! Draag je hem dan op je rug? Ik ben na een ...
Haha ik snap helemaal wat je bedoeld, ik wissel wel af met mijn man hoor. Het hele eind lukt me niet alleen, zeker niet meer nu hij zwaarder wordt. Hoewel hij wel wat aan de lichte kant is, nu net 6 kg. 10 kg is wel echt een ander verhaal... Wij overwegen om tegen die tijd een backpackcarrier aan te schaffen.
4 jaar geleden
H茅 wat leuk om te lezen! Wij wandelden voor mijn zwangerschap ook vaak en lang. Nu beperkt het zich tot 5 km rondom ons dorp. Ik zou ook graag weer langere stukken gaan lopen in bijvoorbeeld een natuurgebied. Maar ik weet ook niet zo goed hoe we dat aan moeten pakken met voeden, verschonen en slapen. Onze dochter slaapt wel goed in de draagzak, maar dan moeten we het wel goed plannen.
Hebben jullie bij het lopen van die 15 km verschoond en gevoed?
4 jaar geleden
Reactie op MJLeeuwtje
H茅 wat leuk om te lezen! Wij wandelden voor mijn zwangerschap ook vaak en l ...
Ja ik vond de overstap van 5 km na meer ook spannend. Nee verschonen hebben we in de auto voor vertrek en daarna gedaan. Wel extra luier mee voor wanneer nodig. Maar tot toe nog niet hoeven meemaken we waren c.a. 4 uur onderweg Vndaag inclusief pauzes dus het viel mee qua tijd.
Flesje wel onderweggegeven. Ik geef alleen geen borstvoeding meer dus dat is wel makkelijker denk ik. Hoewel een flesje moedermelk natuurlijk bijna hetzelfde zou zijn. Voeden onderweg heb ik geen ervaring mee.
4 jaar geleden
Reactie op Eamve
Wat tof. Begrijp ik goed dat je al een meerdaagse tocht met je kleine hebt ...
Nee met de kleine nog niet, mijn bekkenbodem heeft helaas een mening over wandelen 馃槦 ik loop nu kleine stukjes en ben bij de bekkenfysio. Maar we gaan het zeker doen, zodra ik weet fatsoenlijk kan wandelen. Met uk en hond 馃グ helemaal zin in