8 Reacties
2 jaar geleden
Ja hier ook!
Ik ga om 5.30 uur uit bed om een flink rondje met de hond te gaan. Mijn partner haalt mijn dochter rond 6.00 uur uit bed. Wanneer ik terugkom om 6.15 uur maak ik eten voor ons allemaal en mijn dochter komt daarna beneden. Dan kunnen we eten. Dan zijn wij rond 6.45 uur klaar om naar de opvang te gaan. Daarna breng ik mijn partner weg naar zijn werk (ligt op de route) en rijd ik door naar mijn werk en ben ik daar 7.30 uur.
Als ik dit typ word ik al moe van mezelf 🤣 maar voor ons werkt dit heel prettig!
2 jaar geleden
Jup hier meestal 6.15.. mijn gouden tip: vooral zorgen dat je alles klaar hebt staan wat je de avond ervoor al klaar kunt zetten. En een goede taakverdeling samen met je partner. Ik sta op trek mijn kleren snel aan, haal de kleine uit bed en maak hem klaar en ga naar beneden en begin alvast aan zijn boterham. Ondertussen heeft mijn partner zich klaar gemaakt en zijn eigen brood gesmeerd en neemt dan de kleine over. Dan kan ik mij verder klaar gaan maken
2 jaar geleden
Reactie op Kiddolove
Jup hier meestal 6.15.. mijn gouden tip: vooral zorgen dat je alles klaar h ...
Hier doen we dit ook ongeveer zo maar wij geven nog altijd enkel flesje van 240. Maar als we thuis zijn eet hij ook een half uurtje later een boterhammetje. De opvang wilt geen ontbijt meer geven. Wij moeten zeker om 7u aan de opvang zijn om op tijd te zijn.
Daartegen wil ik ook mijn kind niet te vroeg moeten wakker maken.
2 jaar geleden
Mijn vriend is altijd al weg als ik om 06.00 uur opsta ik maak eerst mezelf klaar en dan om 06.30 maak ik der wakker aankleden en dan eten. Als ze aan t eten is doe ik de laatste dingetjes en kunnen we om 07.20 de deur uit.
Doordeweeks ligt ze sochtends in coma maar in het weekend maakt ze mij wakker om 06.00 uur 🙈