8 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb deze van de kruidvat. Er zit een apart speentje bij met een klein gaatje. Onze zoon heeft even moeite moeten doen, maar nu is hij er dol op!

2 jaar geleden

Ik heb deze: https://www.babypark.nl/dr-brown-s-trainingsbeker-180-ml.html?color=852&gclid=CjwKCAjw5NqVBhAjEiwAeCa97VrUV2GVDVZ8by7sTHtwhNb4OD-f_VAgoJnitSG1AgkHK7kQ6XrtPRoCPhUQAvD_BwE Met deze beker gaat het super goed!

2 jaar geleden

.

2 jaar geleden

Ik heb deze ik ik heb ook de munchkin. Maar die snapt mijn dochter nog niet. Dit lijkt een beetje op het tuutje van de gewone melk fles dacht ik werkt perfect. En misschien een beetje lauw water? Ik doe ook wel een thee ..

2 jaar geleden

Wij hadden een tuitbeker, maar dat vond hij niks. Nu een 360 beker van Difrax en dat gaat prima. Ook een gewone beker vindt hij prima.

2 jaar geleden

Reactie op Debbyvrossum

.
Wij ook deze

2 jaar geleden

uit een klein kommetje, dan moet ik wel helpen uit een flesje ik heb ook zon 360 ding maar wat een vaag geval

2 jaar geleden

Wij hebben een breed assortiment aan bekers in huis 😅. Een gewone beker vindt ze fantastisch, maar dan wordt alles wel nat. Een 360 graden beker vindt ze ook de bom, maar ook alles nat. En haar derde, minst natte optie is de rietjesbeker van philips avent (de blauw met rode). Dan wordt ze iets (echt maar iets 😂) minder nat, maar die kan ze echt goed zelf vasthouden. Veel gaat er gewoon weer uit (al sproeiend) en ze verslikt zich regelmatig door haar gulzigheid, maar ik ben al blij dat ze aangeeft als ze dorst heeft en aan het oefenen is.