10 Reacties
2 jaar geleden
Hi! Mijn zoontje bijt zo nu en dan ook. Tja ik heb daardoor vaak op het punt gestaan van stoppen maar dat wil hij absoluut nog niet. Hij wil als hij gaat slapen in elk geval drinken, maar ik voed vooral nog altijd op zijn verzoek. En dat wisselt dus. Gemiddeld genomen 3/4 keer en dat is exclusief de nacht.
2 jaar geleden
Reactie op Kimberley1986
Hi! Mijn zoontje bijt zo nu en dan ook. Tja ik heb daardoor vaak op het pun ...
Bedankt voor je reactie! Mijn dochter beet echt bij elke voeding, nu gelukkig niet meer, maar komt ze uit zichzelf niet meer zo vaak om te drinken. Hoe vaak komt jouw zoontje per 24 uur?
2 jaar geleden
Ik voed mijn dochter (9,5 maand) overdag nog wel elke 3/4 uur, in de nacht wisselt het nogal (helemaal niet tot meerdere keren). Maar ze eet ook erg weinig.. Ze heeft mij ook een keer gebeten, ik was de dagen erna ook erg bang dat het weer zou gebeuren 🙈. Heb er ook echt nog een week lang een soort pijnlijke kloof aan overgehouden. Gelukkig daarna niet meer gebeurd.
2 jaar geleden
Mijn zoontje bijt ook af en toe. Denk vooral dat het dan zeer doet qua doorkomende tandjes en hij het even vergeet. Kijkt dan ook gelijk pruilend als ik hem toespreek, zo van sorry! Hij kan ook nog niet zonder en ik voed nu twee a vier keer: 7 uur, soms 18 uur, tussen 19-21 uur en soms nog ‘s nachts als hij wakker wordt. Op vrije dagen geef ik op verzoek nog wel eens een of twee voedingen extra. Op opvangdagen krijgt hij dan een flesje uit de vriezervoorraad mee. We kijken wel hoe lang het zo voor ons te doen is.
2 jaar geleden
Hi, ik heb een beetje hetzelfde als jij. Overdag wil ze niet echt meer, s’nachts nog wel twee of drie keer. In de middag geef ik sinds deze week een flesje kv zodat ze overdag toch nog genoeg melk krijgt. Ik merk dat bv voor haar misschien nu wel voldoende is geweest en voor mij denk ik ook. Dus ik ga beginnen met afbouwen nu. Moet zeggen dat ik het heel dubbel vind maar ook wel weer fijn dat het goed zo is. ☺️
2 jaar geleden
Hey, hier wisselt het behoorlijk. Soms wil ze overdag nauwelijks en komt ze s nachts 3 keer.
De ochtend voeding en rond het avondeten is vaak lastig tegenwoordig.
Mijn dochter drinkt vooral na haar slaapjes.
Ik denk zo rond 7:00, 11:30, 15:30, 22:00.1:00,3:00,5:00. Ongeveer 7 keer.
2 jaar geleden
Oeei, dat bijten is geen pretje he! Hier ook een bijtende dame, ik zeg dan streng dat het niet mag, en dan pakt ze me borst weer goed.
Ik voed nog op verzoek maar zo’n 5x per 24u ongeveer.
3/4uur
8 uur
13/14 uur
19 uur
23 uur
Ik heb zo het idee dat we nu richting de 4 voedingen gaan.