22 Reacties

één jaar geleden

Met ongeveer 11 maanden de middagvoeding afgebouwd en met ruim 12 maanden de late avondvoeding.. nu met 14 maanden alleen nog voordat hij gaat slapen en als ie wakker wordt. Dat is het idee tenminste. Dat wakker worden is al vroeg in de nacht waarbij ik m uiteindelijk om 5.30u ongeveer vaak al voedt en dan slaapt ie daarna nog weer.. voelt dus tovh een soort van als nachtvoeding

één jaar geleden

Zelfde als jij hier: 4x meestal. Still going strong 💪

één jaar geleden

2x ochtend, middag (heel soms 2x), avond, nacht (af en toe 2x nacht).

één jaar geleden

Reactie op Linnnepin

2x ochtend, middag (heel soms 2x), avond, nacht (af en toe 2x nacht).
Het is ook vaak 1x ochtend

één jaar geleden

Mijn streven is smorgens tussen 06.00 en 06.30 rond 09.30 rond 16.00 uur, na het avond eten en vlak voor het slapen. In praktijk komt hij snachts ook nog een paar keertjes 🙈. Ben is nu 13 maanden. Die van 09.30 en 16.00 uur worden soms ook vervangen door optimel/fristi/koemelk/thee of andere drank. Tussendoor krijgt hij vaak ook nog andere drankjes water, appelsap, eerder genoemde enz. Ligt beetje aan hoe de dag eruit ziet. Buiten de deur geef ik bijna geen borstvoeding meer. Dus bijvoorbeeld vandaag heeft hij vanmorgen gehad en net pas voor het slapen, we waren de rest van de dag van huis. Hij heeft tussendoor fristi en appelsap op.

één jaar geleden

Hetzelfde als bij jou, mijn dochter is ook 14 maanden.

één jaar geleden

Dank je wel voor de reacties!! Fijn om te weten hoe dit bij jullie gaat.

één jaar geleden

Hier is het 's ochtends als ze wakker wordt, voor der slaapjes (ochtend middag avond) snachts soms 2x soms meer. En overdag soms ook nog wel eens. Hahaha zij drinkt best nog wel wat melk. Kan ook koemelk drinken, lust ze ook maar wilt liefst bij mij drinken.

één jaar geleden

4 tot 6 keer per 24 uur nog, voor elk slaapje en midden in de nacht komt die gemiddeld 2 keer. Ik probeer heb nu wel voor het slapen wat te eten te geven, brood of havermout pap (met koemelk), en merk daardoor dat hij wel wat mindere hoeveelheden drinkt bij mij

één jaar geleden

Hier 14 maanden en drinkt voor ieder slaapje, 's avonds met naar bed gaan, en 's nachts ongeveer twee keer.

één jaar geleden

Nog vaak genoeg. Tijdens de vakantie was het ideaal, hel4m omdat hij ziek werd in Thailand. Kan 5x zijn, kan ook nog 8x 🤷 verschilt heel erg. Sowieso snachts nog 1x, smorgens vroeg 1x, smiddags en savonds 2x Soms tussendoor nog 🤷

één jaar geleden

Mijn zoontje alleen in de ochtend als hij wakker wordt en in de avond voor het naar bed gaan

één jaar geleden

‘S morgens en ‘s avonds. Voor de middagslaapjes en snachts nog een paar keer. Zoontje vind de melk lekkerder, dan de vaste voeding lijkt het soms 😄

één jaar geleden

Nog 4-5 keer per dag: 's ochtends, voor elk slaapje, rond 17u en net voor het slapen. En hij slaapt (nu in elk geval😅) door sinds kort! Dus 's nachts niet meer. Hij vraagt er niet heel erg naar, denk dat ik de voedingen overdag ook kan gaan minderen en we naar alleen 's ochtends en 's avonds gaan.

één jaar geleden

Reactie op Cooltjuh

Mijn streven is smorgens tussen 06.00 en 06.30 rond 09.30 rond 16.00 uur, n ...
Ik weet dat je het beste met je kind voor hebt. Maar heb je ooit gekeken op de etiketten van fristi, appelsap en vooral optimel qua hoeveelheden suiker? Vergelijkbaar met een glas cola. Echt alles behalve oké voor zo’n Jong wezentje! 🤭

één jaar geleden

Ik geef ook nog 5-6 keer per 24u. Als hij naar de opvang gaat drinkt hij daar geen melk meer. Dus de dagen dat hij volledig bij mij is, drinkt hij wel meer. ‘s Nachts drinkt hij 1-3 keer. Leuk om te lezen hoe het bij jullie gaat!

één jaar geleden

Hier aan het afbouwen (vanwege nieuwe zwangerschap) dus nog 1 voeding meestal in de nacht/vroege ochtend. ❤️

één jaar geleden

Reactie op Ninanonowars

Hier aan het afbouwen (vanwege nieuwe zwangerschap) dus nog 1 voeding meest ...
Gefeliciteerd:)

één jaar geleden

Ons zoontje heeft een nieuw woordje: Hoppakee! 😂Klinkt zo mega schattig! 🥰

één jaar geleden

Reactie op Linnnepin

Ons zoontje heeft een nieuw woordje: Hoppakee! 😂Klinkt zo mega schattig! � ...
Oh, haha, in het verkeerde topic gezet 😅 Oeps! Alsnog is het wel schattig 😜