209 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Cooltjuh

Heerlijk geslapen. Gisteren is onze whitenoise lamp binnengekomen. Gewoon e ...
Mag ik vragen welke je hebt?

2 jaar geleden

De papfles zet hier helaas toch beperkt zoden aan de dijk. Het is echt bizar wat die wurm van ons wegvreet. Rond 18.00 uur avondeten, daarna een papfles rond 19.30. Rond 21.00 uur weer een borstvoeding en dan om 23.00 weer. Afgelopen nachten telkens wakker om 23.00 (voeding) - 01.30 - 4.00 (voeding) - 5.30. Na een weekje vakantie gaat nu iedere dag om 6.30 de wekker weer. Ooooiit wordt echt vast beter!?

2 jaar geleden

Reactie op Chantal23679

Mag ik vragen welke je hebt?
https://www.bol.com/nl/p/brightenlux-slaaptrainer-nachtlamp-calm-white-noise-machine-baby-witte-ruis-volwassenen-slaaphulp-35-slaapgeluiden-led-nachtlamp-8-kleuren/9300000071321440?referrer=socialshare_pdp_androidapp Deze heb ik besteld.

2 jaar geleden

Reactie op Cooltjuh

https://www.bol.com/nl/p/brightenlux-slaaptrainer-nachtlamp-calm-white-nois ...
Dank je wel!

2 jaar geleden

Reactie op Romy van Dijk

Hoelang laten jullie haar slapen. Ons zoontje doet sinds kort twee slaapjes ...
Dit hebben wij precies zo. Eerder sliep ze door, nu slaapt ze maar 2 uur op een dag en dit lukt ook niet om te verlengen/meer te maken. Maar dit resulteert in wakkere nachten. Zoals nu om 04.20

2 jaar geleden

Mijn kleine slaapt nu al een tijdje door. Van 20u tot 8u. Rond 5u komt ze alleen voor de fles en die drinkt ze slapend op. Dus binnen 10 minuten lig ik ook weer in mijn bed 😍. H e e r l i j k

2 jaar geleden

Kort nachtje voor mama. 21:45 voeding, toen zelf pas rond 23:45 gaan slapen en toen kwam ze om 1:15 weer en toen om 5:00. En om 6:15 was ze wakker. Tijd voor koffie. 😃

2 jaar geleden

Reactie op Romy van Dijk

Hoelang laten jullie haar slapen. Ons zoontje doet sinds kort twee slaapjes ...
Hier is t meestal 3 slaapjes van half uur/3 kwartier. Soms heeft ze wat meer slaap nodig en slaapt ze wat langer. Wij hebben geen ritme elke dag is anders zeg maar. Savonds om half 8/8 naar bed en nu slaapt ze tot 6 laatste 2 nachten!

2 jaar geleden

Nou na 3 nachten van elke twee uur wakker. Sliep hij nu om tien, half 1 wakker en daarna half 7.

2 jaar geleden

Verbazingwekkend goed eigenlijk. Ik had gister dienst en was 23u thuis. Meneer heeft eigenlijk niet geslapen tot 22u 🙄 was wel redelijk gezellig ipv gillen, dus dat scheelt weer. Uiteindelijk 00.00 gevoed, toen ging ik naar bed en hij is daarna nog 1x geweest voor voeding en 1x omdat ik kwijt was. Vervolgens 6u wakker

2 jaar geleden

Voor het eerst in 7 maanden niet wakker geworden 's nachts. 🙏😴

2 jaar geleden

😱22u - 3.05 - 5.50 zelf gespeeld tot 6.10 uit bed gehaald na roepen Heerlijk geslapen 😊

2 jaar geleden

Nat 🤣. Meneer lag bij mij want gisterenavond naar mijn vriend zijn opa's verjaardag geweest dus kind was oververmoeid en wilde niet slapen. Normaal zoekt hij dan snachts zelf de borst, nu niet (mooi want wil nachtvoeding afbouwen) maar mama lekte het halve bed + kind nat 😱🤣🤪. Was ik alsnog om 4 uur terug wakker.

2 jaar geleden

Reactie op Cooltjuh

Nat 🤣. Meneer lag bij mij want gisterenavond naar mijn vriend zijn opa's v ...
😂😂😂 oops 🙊

2 jaar geleden

Waren we net een ritme aan het opbouwen voor het eerst in 7 maanden, heeft mevrouw nu haar eerste kinderdagverblijfverkoudheid te pakken. Hele nacht liggen snotteren en op handen en knieën “memmmmm” roepen, net zolang tot ze bij ons mocht slapen (lees: halve nacht spelen, papa krabben en mama aan haar haren trekken). Hoop dat ze nu een beetje gewend is aan het ademen via de mond en vannacht weer in haar eigen bedje/door slaapt.

2 jaar geleden

Ik heb een vraagje.. Dit gaat niet over de nacht maar over bed tijd. Als me zoontje 2 x goede slaapjes doet van 2,a 2,5 uur.. Dan red hij half 7/7 uur voor de avond slaap.. Slaap hij minder dan is hij rond half6 a 6 uur kapot... Hebbe hier meer kindjes last van.. Ik doe dan gewoon maar me avond ritueel met hem en maak en dan rond 20 uur wakker voor ze laaste fles... Tips zijn welkom.

2 jaar geleden

Reactie op Kilaatje

Ik heb een vraagje.. Dit gaat niet over de nacht maar over bed tijd. Als me ...
Hier altijd 18.30u slapen, ongeacht de dutjes, soms zelfs rond 18u en dan krijgt hij gewoon zijn flesje al, waarom maak je hem wakker voor een fles om 20u? 😊😁

2 jaar geleden

Onze dochter heeft afgelopen nacht een pseudokroep aanval gehad. Ze is helemaal hees door t hoesten en huilen. Gelukkig weet ik wat de symptomen waren en hebben we lekker met z'n tweeën onder de douche gezeten in de douchebak om te stomen. Vandaag toch maar even voor de zekerheid de huisarts gebeld om een keelontsteking of luchtweginfectie uit te sluiten voor de rest. Huisarts denkt eerder aan een ra virus 😭 Al sinds vorige week maandag dat ze veel huilt in de nachten en dat we er minimaal 4x naartoe moeten om der te kalmeren of een tutje te geven. Ik hoop dat we deze nacht n beetje mogen doorslapen maar ga uit van weer een nachtje in de badkamer 😵

2 jaar geleden

Reactie op Zij1989

Hier altijd 18.30u slapen, ongeacht de dutjes, soms zelfs rond 18u en dan k ...
Omdat zijn laaste fles eigenlijk rond 18 uur is. Maar door de groenten hapje drink hij deze niet op en komt dan in de nacht

2 jaar geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Onze dochter heeft afgelopen nacht een pseudokroep aanval gehad. Ze is hele ...
Jeetje heftig! Beterschap,