209 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op babybe2021

Hier gaat het sinds 1,5 week echt goed! Sommige nachten alleen 2x even een ...
Ik moet m’n mond houden 😅 gelijk erna een nacht dat ze klaarwakker was 2 uur lang. En vannacht ook elke keer heen en weer want ze werd elke keer weer wakker. Na een flesje nog 1 keer eruit geweest en na 3 sliep ze door tot 6. Ze zit wel in sprong 6 en maakt duidelijk verandering dus dat zal t wel zijn.

2 jaar geleden

Reactie op babybe2021

Ik moet m’n mond houden 😅 gelijk erna een nacht dat ze klaarwakker was 2 u ...
Dat denk ik ook altijd 😅

2 jaar geleden

Moederdag begon hier al vroeg! 4u pas wakker voor bv en daarna tot 7.30 geslapen/gespeeld in bed tot papa hem kwam halen 🥰 top kado

2 jaar geleden

Ben heeft vannacht na weken eindelijk weer een hele nacht in zijn eigen bedje geslapen 🥰. Hij werd maar 2 keertjes wakker met precies 4 uurtjes ertussen 😱. Alsof hij nu al door heeft dat mama haar slaap hard nodig had. Papa appte ons om 07.25 uur wakker vanaf de boot. Dus toen Ben gaan halen voor videobellen en daarna aankleden. Wilde tussen 08.00 en 08.15 in de auto zitten naar de AH voor een lekkere moederdagbrunch/diner. Het werden mamatompoezen, verse croissantjes, verse beenham, sinaasappelsap en ijskoffie en voor het diner een mexicaanse maaltijdsalade doe het zelf box ben benieuwd was nieuw 🥰😋. Rond 09.15 kwamen we thuis en rond 09.30 stapte papa binnen 🥰. Ben ging eerst even huilen, als in paniek huilen, hem toen even overgenomen weg gelopen en teruggelopen terwijl ik met een gekke stem PAPAAA riep en toen ging hij lachend terug over naar papa en was alles weer goed 😍. Lekker met zijn 3e geknuffeld en daarna Ben gevoed en op bed gelegd die was uitgeteld 🙃. Vanavond pas de cadeautjes want papa moet straks weer in de Kuip werken als Medical 😅. Klein planfoutje van mama. Die zei vrolijk jajoh dat is prima, moederdag is toch weekend erna pas. Geen erg erin hebbende dat 1 mei ook al op zondag viel 🤣. Al bij al tot nu toe een heerlijke nacht en dag. Mag na die horrornachten van afgelopen weken ook wel eens 😅.

2 jaar geleden

Super 🥴💤 not Moederdag was leuk, dierentuin was fantastisch, maar nu is meneer verkouden 🙄 dus elke 1,5uur enige paniek want verstopte neus. Zo zielig 😔 vanmorgen moest mama alleen weer aan het werk, dus heb zo lang mogelijk laten liggen en in zijn pyjama naar oma gebracht. Kon daar zo weer het bed in 😂

2 jaar geleden

Mijn kleine vriendin heeft weer wat nieuws de laatste dagen. 03.30 is het tijd om op te staan😢

2 jaar geleden

Hele nacht doorgeslapen. Geen kinderen wakker en de kleine man zelfs in zijn eigen bed. 🙌🏼 Het kan dus wel. 🤪

2 jaar geleden

Eindelijk na 1,5 week van 0000-0400 continu wakker (door oorontsteking aan beide oren) vannacht weer doorgeslapen! Lang leve de antibiotica 🥳

2 jaar geleden

Hier van 8 tot 6 geslapen. Hoefde alleen 2x eruit om haar weer in slaap te helpen. Heerlijk!

2 jaar geleden

Van 19.45 tot 06.45 genieten genieten genieten. Geen speen niks. Ik schrok vannochtend helemaal wakker en ging meteen kijken of hij nog wel ademde 🤣

2 jaar geleden

Hij is 20unaar bed gegaan en wij 21.30. Zo lekker geslapen 🥰 eerste 2 keer wakker was 1 voeding, maar ik was halverwege in slaap gevallen😂

2 jaar geleden

Slaap regressie is aanwezig. Elke ochtend om 05:00 klaarwakker en slaapjes overdag drama. Gelukkig slaapt ze van 19:00 tot 05:00 aan 1 stuk dus dan gaan wij ook optijd ons bed in.

2 jaar geleden

Het wordt gelukkig weer iets beter hier (na de nacht dat ze tot 3.30 aan het spoken was), maar nog wat verkouden waardoor ze tussentijds af en toe wat piept. 23.30 voeding - 2.30 voeding -4.30 poepen en daarna niet meer willen slapen. Uiteindelijk wel weer slapend gekregen tussen ons in tot de wekker ging om 6.30.

2 jaar geleden

Van 19:00 tot 23:30 (23:30 wakker gemaakt voor een flesje) daarna door geslapen tot 8:15. Heeeeerlijk! Nu was hij al nooit een moeilijke slaper maar dit is wel heel fijn.

2 jaar geleden

kut! 7 maanden slaapregressie, sprong, tanden, verkouden, luieruitslag, tanden, weet ik het waarom hij niet sliep. Kind slaapt altijd maar nu drama!!!

2 jaar geleden

Hier is het helemaal toppie! Slaapt de nachten weer door 11/12 uur achter elkaar gemiddeld ondanks de 4 snijtanden die boven allemaal tegelijk doorkomen. Maar ik zeg dit maar niet te hard want dan roep je t tot je, zeggen ze altijd 🙅‍♀️

2 jaar geleden

O joy dat wordt wat Meneer ligt al 30min rustig naast mij in zijn bed, maar slapen ho maar... Gelukkig ook niet huilen en dat deed hij beneden wel, dus hij wil wel slapen. 🤷 Nu al zin in vannacht 😳😒.. 🤞

2 jaar geleden

Deze kleine hier snapt sinds een paar weken het idee van een glow in the dark speen... 🙋🏼‍♀️👍🏼 Ik hoor hem dus heeel af en toe nog kletsen, maar zie hem op de babyfoon dan zelf zn speen pakken en verder slapen. Nachtvoeding bouwt hij "zelf" ook een soort van af ineens. Heel af en toe nog een klein flesje nodig, maar steeds minder vaak. Hij geeft dus gewoon heel knap zelf aan dat hij toe is aan wat meer doorslapen. Zó fijn. En hoe stom trots je daar dan weer op kunt zijn. 😅

2 jaar geleden

Reactie op ROF

O joy dat wordt wat Meneer ligt al 30min rustig naast mij in zijn bed, maa ...
Hoe is de nacht gegaan? 😅

2 jaar geleden

Gruwelijk, zwaar, mama op. Uiteindelijk 1 blokje van 4 uurtjes geslapen (de baby).