30 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Zij1989
Oke, dan zeggen ze ' mee in het vakantie ritme ' maar welk ritme is dat dan ...
dat is meer dat je wat later eet, en dat de wakkertijd wat anders is en dat je savonds naar een restaurant gaat.. dutjes in de auto plannen
dat
2 jaar geleden
Reactie op Zij1989
Ik hou ook zoveel mogelijk hetzelfde ritme aan als thuis (reisdagen niet meegerekend). Iets later naar bed is ook nog wel ok maar anders is mijn zoontje echt veel te vermoeid als ik dit loslaat. Sommige kindjes kunnen daar beter tegen dan andere denk ik. Gewoon kijken wat werkt voor je kindje en jullie hoor, er is niets fout 馃槉
2 jaar geleden
Wij hebben onze eerste tussenstop in een hotel met babybed. Normaal slaapt ze op haar eigen kamer dus is ze nu helemaal hyper omdat ze ons constant kan zien. Heeft na 11u niet meer geslapen.
Daarstraks wel in babybed gedaan maar ze zit heel de tijd met haar nagels in die ribbels te krassen 馃槄. Gaat leuk worden vanavond 馃槱
Na de volgende boeking, gaan we alleen nog appartementen opzoek met 2 kamers
2 jaar geleden
wij hebben nu panne op de terugreis
baby dutje laten doen in t weiland langs keiharde snelweg (white noise..?) in de draagzak.. hij deed t nog ook.. 2 uur wachten op de depannage, 1 uur bij de garage wachten.. hotel fixen
met kind in draagzak zonder gordels in de taxi en depannagewagen
en vandaag is hij jarig in t hotel (wouden vandaag lekker thuis zijn) 馃ズ
soms loopt het anders, gelukkig ongedeerd, het ontbijtbuffet was best oke en lang leve de flesvoeding in pak! 馃コ jammer dat ik de 1-kaars en 1 ballon in de haast in de auto heb laten liggen
2 jaar geleden
Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en onze dochter heeft echt genoten (vooral dieren en mensen vindt ze echt fantastisch). We rijden vandaag het laatste stukje naar huis en beginnen volgende week weer met werk.
We zijn met de caravan naar een leuke camping in Slowakije gereden waar we ca.1,5 week hebben vertoefd (in meerdere etappes natuurlijk). Tussentijds 1 of 2 nachtjes op campings in Duitsland en Tsjechi毛. We hebben de afgelopen dagen daarnaast nog een aantal dagen bij mijn ouders op de camping gestaan in Brabant. Ik denk dat Mara zich net zo goed had vermaakt als we in Nederland waren gebleven, maar we wilden zelf toch graag even lekker de bergen in.
2 jaar geleden
Reactie op Roos Anne
Wij zijn een weekje terug. Weer gekomen met de carvan vanuit Itali毛. Ik von ...
Wij hebben haar gewoon in de wasbak bij de afwasplek gezet 馃槄. Mara vond het leuk en veel ouwetjes op de camping die dat helemaal leuk vonden 馃槀, dus daarmee maakten we veel mensen blij.
2 jaar geleden
Reactie op Zij1989
Wij keken net als thuis gewoon naar haar signalen. Ze deed wel maar 1 dut (van dik 2 uur). Wel dikke prima, want later op de dag was het een sauna in de caravan, dus ik was blij dat ik haar daar niet in hoefde te leggen. Anders laten slapen in de wagen of draagzak? Of gaat het alleen s avonds mis? White noise (appje op mijn telefoon) was hier ook een uitkomst met alle gillende koters rondom de caravan. Succes!
2 jaar geleden
we zijn naar Aruba gegaan, 10 uur vliegen. ging prima. eerste 2 dagen was ze vroeg wakker maar daarna was ze gewend aan tijd. ging heel goed. ging overal mee, gewoon haar ritme gevolgd. als ze sliep bleven we in hotel en als ze wakker was lekker er op uit of lekker zwemmen. we waren 2 weken weg. terugreis ging ook prima. dus ik zou zeggen maak je geen zorgen het komt goed. veel plezier
2 jaar geleden
De heen en terugrit zijn super gegaan! Het was alleen bij de heenreis tijdens de overnachting en de eerste nacht op de camping veel huilen en onrust. Overdag ook 3 dagen niet happy, wellicht door de warmte, de nieuwe omgeving en de lichte stress van mama 馃槈 Daarna 10 heerlijke dagen gehad met een kind wat ons liet uitslapen tot minimaal 8.30u, zijn middagdutje gewoon deed alleen soms wat later of eerder en anders in de auto of kinderwagen! Zo fijn als eerste ervaring al dacht ik daar de eerste dagen anders over 馃檲馃槄