Hoi mama’s!
Ik vraag mij af hoe jullie dagen eruit zien.
Ik ben 5 dagen per week met mijn dochtertje.
2 dagen gaat ze naar de opvang en werk ik en de andere dagen ben ik ook meestal met haar.
Soms neemt mijn vriend haar een zaterdag als ik eens een 3e dagje werk.
Ze slaapt vaak slecht in de nacht, dus ik wordt zo en zo al suf wakker. Dan rommelen we in huis. Ontbijten, spelen, neem ik een kopje koffie en dan breng ik haar rond 11e weer naar bed. Dan slaapt ze tot 1 uur en ga ik ondertussen douchen en de babytas klaar zetten. Als ze wakker is eten we een broodje en ga ik vaak even de deur uit. Supermarkt vind ze top! Maar ook even naar neefje en nichtje of lekker buiten zijn.
Nu ben ik de laatste tijd zo moe, dat ik weinig onderneem behalve wat echt moet. Zeker rond 5 uur in de middag stort ik in. Wellicht hangt het samen met het starten van de pil, maar ik ben niet meer vooruit te branden. En ondertussen begint het dametje te lopen, wilt ze het hondje ( heel hard ) aaien en doet ze geen middag tukje meer. Op dit punt vind ik thuis zijn in de middag vermoeiender dan onderweg zijn met haar, maar als je echt zo moe bent wil je ook wel eens rond het huis scharrelen.
Ik ben heel benieuwd hoe jullie dagschema er (ongeveer) ziet en hoe jullie ondanks vermoeide periodes wat van de dag maken.