11 Reacties

één jaar geleden

4x? Mijn hond gaat niet in de tuin maar loopt ook geen 4x. Los daarvan, uhm ja behoorlijk pittig. Strakke schemas en hopen dat de kids daar in meewillen?

één jaar geleden

Wij hebben ook een kindje van bijna 2 jaar en een hondje van 4,5 jaar. Mijn vriend werkt van ma-vr, waarvan donderdag vanuit thuis. Op woe-vr werk ik ook. Daarom passen mijn ouders op de woe op mijn hond en op vr zowel op mijn zoontje als op mijn hond. Op donderdag gaat ons zoontje naar de opvang en zorgt mijn man voor onze hond. De ma en di laat mijn man de hond uit voordat hij gaat werken (rond 6:30 uur). Ik loop daarna tussen 10:30-12:00 ongeveer 3 kwartier met de hond en mijn zoontje in de buggy (als het regent wordt het een korter rondje). Vervolgens na het middagslaapje weer +- 25 min. Na het eten lopen we samen nog +- 25 min en dan ‘s avonds rond 21:00-22:00 nog een klein rondje. Ik vind dit eigenlijk best te doen zo. Wij willen ook binnenkort weer gaan proberen om zwanger te worden. Ik denk dat een meerijdplankje dan wel makkelijk is, of mijn zoontje moet al iets beter kunnen fietsen op zijn loopfietsje en hierbij ook iets beter te sturen zijn. 🫣😅

één jaar geleden

Flexibel werk. Ik werk 4 dagen en m’n vriend 5 dagen. Mogen zelf kantoor dagen bepalen (50/50) en bij mij mag de hond naar kantoor

één jaar geleden

Reactie op kkeller

Flexibel werk. Ik werk 4 dagen en m’n vriend 5 dagen. Mogen zelf kantoor da ...
Oh wat een geluk! En voor jouw hond ook 🤍

één jaar geleden

Reactie op svs15

Wij hebben ook een kindje van bijna 2 jaar en een hondje van 4,5 jaar. Mijn ...
Goed gepland bij jou👍. En dat meerijdplankje is een goed idee. Want onze hond loopt alle kanten uit😑. Heb ik tenminste controle over 1 vd 2😉 Veel succes met het 2e 👶

één jaar geleden

Reactie op ROF

4x? Mijn hond gaat niet in de tuin maar loopt ook geen 4x. Los daarvan, uh ...
Mja idd. Heb hier zelf twee pittige exemplaren lopen 👶🐶. Ze zijn aan elkaar gewaagd.

één jaar geleden

Reactie op CharlotteVN63

Mja idd. Heb hier zelf twee pittige exemplaren lopen 👶🐶. Ze zijn aan elka ...
Wel lastig ook dat je hond alle kanten uit loopt 🙄 die van mij kon met de kinderwagen zo maar ineens naast lopen, had hij in nog geen 5 jaar geleerd 🤣 Wij hebben een schapendoes dus zolang 1 wandeling lang is en hij thuis puzzels kan oplossen is een einde van de middag en laat avondrondje voldoende. Ik moet wel zeggen dat wij verdeeld thuis werken of zowel hond als uk gaan naar opa en oma. Ik denk dat belangrijk is om veel tijd te rekenen, zeker straks met peuter en baby, dan duurt alles gewoon veel langer. En voorbereiden, bv altijd savonds de luiertas checken en aanvullen, zodat je altijd last minute wegkan. Bij ons is dat echt een go bag geworden incl hondenvoer. Al vaker goed van pas gekomen met dokterspost /eerste hulp bezoekjes bijvoorbeeld.

één jaar geleden

Reactie op ROF

Wel lastig ook dat je hond alle kanten uit loopt 🙄 die van mij kon met de ...
Oh zalig zeg. Onze Corgi is pas 3jr en heeft nog veel activiteit/aandacht nodig. Ik voel nu al soms dat ik hem dat niet voldoende kan geven 😢. Gelukkig mag hij vaak op visite bij de schoonouders. Bedankt ook voor de luiertas tip. Ik leg nu sowieso al alles klaar ´s avonds voor kdv 💪. Dus dat moet me wel lukken

één jaar geleden

Reactie op CharlotteVN63

Oh zalig zeg. Onze Corgi is pas 3jr en heeft nog veel activiteit/aandacht n ...
Bij een Corgi is hersenwerk ook een aanrader, brengt veel rust in huis. Hersenwerk voor Honden heeft een Facebook pagina met enorm veel tips hoe je dat het beste kan leren en inzetten

één jaar geleden

Even voor het vergelijk: 15min hersenwerk is ongeveer 45min wandelen en een Corgi is er zeker slim genoeg voor

één jaar geleden

Reactie op ROF

Even voor het vergelijk: 15min hersenwerk is ongeveer 45min wandelen en een ...
✌️🩵🐶🤓 Thanks!