12 Reacties
2 maanden geleden
Bij ons zet je de kleuters af bij de juf op het plein. Ze gaat om 8.30u naar binnen met de kinderen.
2 maanden geleden
Tussen 8.20 en 8.30 binnen zijn! De meesten zijn er max 5 min van te voren
2 maanden geleden
Bij ons moeten ze tussen 8.15/8.30 binnen zijn. Mijne zit altijd rond 8.20uur in de klas maar ik zie veel ouders die om half9 nog aankakken 🤭
2 maanden geleden
Bij ons verzamelen ze om 8.15 op het schoolplein en gaan met de juf naar boven. Ouders gaan niet mee naar binnen
2 maanden geleden
Vindt de school 8:29 een probleem? Verwijt de school jou iets dat je ex partner op dat tijdstip binnenkomt?
Hier moeten ze om 8:30 klaar zitten maar om 820 gaat de poort pas open. Wel een erg klein window maar affin
2 maanden geleden
Reactie op Bougainville
Vindt de school 8:29 een probleem? Verwijt de school jou iets dat je ex par ...
Heel erg fijn vinden ze het niet maar spreken mij erop aan. Dus al wel aangegeven dat ze hem aan moeten spreken daarop. Gezien ik al aan heb gegeven dat die optijd moet zijn. Misschien dat die het van hun wel aanneemt. Ik ben natuurlijk maar de ‘zeurende’ ex in zijn ogen.
2 maanden geleden
Reactie op Dimm
Heel erg fijn vinden ze het niet maar spreken mij erop aan. Dus al wel aang ...
Ik snap niet dat ze jou er op aan spreken. Ik zou ze doorverwijzen naar je ex, daar hebben ze schijnbaar een probleem mee.
2 maanden geleden
Reactie op Leonore1985
Ik snap niet dat ze jou er op aan spreken. Ik zou ze doorverwijzen naar je ...
Ja dat heb ik nu inderdaad ook gezegd. Gezegd dat ik al aan heb gegeven bij hem dat die optijd moet zijn gezien de leraren dat aangaven. Maar trekt die niks van aan. Dus nu maar aangegeven dat de leraren het zelf doorgeven aan hem. Hopelijk werkt dat.