7 Reacties

2 jaar geleden

M'n zoontje heeft er ook een handje van, hij heeft dus nu standaard 2 spenen+speenknuffels eraan, in bed. Meestal ligt er maar 1 buiten bed hahaha.

2 jaar geleden

Ook heb ik 2 losse spenen in bed trouwens, met glow in the dark, zodat ie altijd een speentje kan vinden!

2 jaar geleden

Heeft hier een paar weken geduurd. Heb m af en toe even laten wachten in de hoop dat hij er van zou leren maar altijd terug gegeven. Is toch hun veiligheid... is vanzelf gekomen en vanzelf weer gestopt 🤷🏻

2 jaar geleden

Hier wordt het niet standaard gedaan. Alleen als ze niet moe genoeg is wordt alles uit bed gegooid. Gisteren werd het hoeslaken aan 2 kanten ook even hardhandig losgerukt. Mevrouwtje vond het zelf vooral erg grappig..😌

2 jaar geleden

Hier wordt ook alles uit bed gegooid minimaal 2x. Ik luister naar haar soort huiltje. Als ik hoor dat ze verdrietig word, dan loop ik naar boven en doe ik alles weer in bed. Dan gaat ze meestal slapen.

2 jaar geleden

Hier ook een dame die als ze boos is dat ze moet gaan slapen alles uit bed gooit. Zodra ze der 2e tut uit bed gaat is t foute boel. Wij laten haar dan altijd ff in der ding want ze snapt nu steeds beter dat ze dat niet moet doen haha. Wij hebben t geaccepteerd dat ze dit doet en bij ons is t een fase

2 jaar geleden

Hier hebben we een speen vastgemaakt aan een knuffeldoek, dat raak je minder snel kwijt / gooi je niet makkelijk uit bed.