5 Reacties

2 jaar geleden

nou als hij moe is, vol buikje en niet hyper dan is het 10 minuten max 20 soms is er heel wild gedaan of veel indrukken maar wel t goede moment.. dan moet je m eerst even zen krijgen met een frummeldoekje of zachtjes praten kwartiertje zen, tien minuutjes in slaap vallen Als hij oververmoeid/uitgeput is dan is hij of in 2 minuten aan t knorren of een half uur tot een uur aan t mekkeren

2 jaar geleden

Bij mijn dochter direct. Nja op zn minst ogen dicht/ hoofdje opzij. Ik heb wel altijd het zelfde ritueel op +/- de zelfde tijden. Luier/ slaapzak/ slaap kindje slaap/ white noise / kus en weg. Voor de nacht zit er nog een verhaaltje bij (iedere x hetzelfde versje). Als je nog geen slaap ritueeltje hebt kan je het proberen. Ze slaapt bij ons wel onder een fedde&kees laken dus kans tot spelen heeft ze niet echt haha.

2 jaar geleden

Mijn dochtertje bijna meteen. Max 5/10 min wakker. Maar ze is zichzelf dan met haar knuffeltje door het gezicht aan t wrijven om te gaan slapen haha

2 jaar geleden

Hij valt bij ons in slaap en dat is normaal gesproken binnen 5 minuten. Maar ik laat hem niet zelfstandig in slaap vallen, want dan is het antwoord dat hij niet in slaap zal vallen, hoe moe hij ook is.

2 jaar geleden

Reactie op Rupsje nooitgenoeg

Bij mijn dochter direct. Nja op zn minst ogen dicht/ hoofdje opzij. Ik heb ...
Een slaap ritueel hebben we! Ik hoor goede dingen over t fedde en Kees laken. Ik ga dat maar eens proberen, bedankt voor je reactie!