10 Reacties

4 jaar geleden

Download de Oei ik groei app! Daar kun je precies zien wanneer ze een sprong hebben, hoelang deze duurt, tips etc. Succes!

4 jaar geleden

Als je deze opzoekt.. kan je een screenshot maken en uitprinten en even erbij zetten bij elke week vanaf de uitgerekende datum! Dan weet je wnnr je in de sprong zit en hoelang die duurt! Voor als je de app niet wilt downloaden

4 jaar geleden

Als hij nu slaapt, kun je hem nu beter laten slapen en niet wakker maken voor een voeding. Een slaapcyclus is 45 tot 50 minuten, dus als hij een half uur slaapt is het niet zo gek dat hij dan oververmoeid raakt. De slaapfases duren ongeveer 15 minuten. Dus iets zorgt ervoor dat hij daar tussen wakker wordt. Ik heb het boek Baby in een droomritme gekocht. Die vond ik wel heel handig.

4 jaar geleden

Reactie op celestever

Download de Oei ik groei app! Daar kun je precies zien wanneer ze een spron ...
Ja maar volgens die app zou hij nu er al even uit moeten zijn en juist "het zonnetje in huis".. dat is helaas echt niet zo. Hoop dat hij er na deze week wel uit raakt, want het gaat gewoon bergafwaarts met zijn slaapjes :( zo zielig om hem zo oververmoeid te zien

4 jaar geleden

Als hij nu slaapt, kun je hem nu beter laten slapen en niet wakker maken vo ...
Ja maar hij heeft slechts 5 flessen op een dag. Hoelang had ik hem dan moeten laten slapen zonder dat hij straks een fles te weinig heeft vandaag?

4 jaar geleden

Ik zou hem echt even laten slapen. Wij gaan echt op haar ritme mee, omdat we voorheen ook te maken hadden met een oververmoeid kind. Gapen, in ogen wrijven = moe en slapen. Dat lukt soms op bed, maar lukt dan niet dan bij ons op schoot. Andrrs duurt het te lang en is het gillen en schreeuwen. Ze slaapt totdat ze wakker wordt. Soms is dat na 45 min al en lukt het haar niet zelf door te slapen, terwijl ze wel moe is. Dan komt ze dus weer bij ons op schoot zodat ze verder kan slapen. Die voedingen komen wel goed; ze krijgt altijd 5 flessen maar kan wat verschillen qua tijdstippen.

4 jaar geleden

Reactie op Kylie12

Ja maar hij heeft slechts 5 flessen op een dag. Hoelang had ik hem dan moet ...
Gewoon laten slapen tot hij zelf wakker wordt en dan als hij wakker is, gelijk een fles geven. De andere flessen een beetje schuiven. Zo doe ik het ook altijd. Onze baby krijgt er 7 op een dag, dus dat is nog meer schuiven en rekenen, maar het lukt altijd wel. Op welke tijden geef je de fles? Die sprongetjes zijn niet voor elke baby gelijk. Of het kan ook zijn dat er ander babyleed is waardoor het slapen niet lukt. Lukt het slapen 's nachts wel?

4 jaar geleden

Gewoon laten slapen tot hij zelf wakker wordt en dan als hij wakker is, gel ...
7, 11,15,18:30,22u (later de laatste fles trokken wij zelf niet en gelukkig gaat die kleine daarin goed mee)

4 jaar geleden

Reactie op Kylie12

7, 11,15,18:30,22u (later de laatste fles trokken wij zelf niet en gelukkig ...
Heeft hij de fles van 15uur overgeslagen? Als hij nu de fles van 15uur drinkt, zou de fles van 18:30 een half uurtje kunnen opschuiven. Drinkt hij wel goed? Altijd de fles helemaal leeg? Als het ander te veel is, kan je het splitsen.

4 jaar geleden

Heeft hij de fles van 15uur overgeslagen? Als hij nu de fles van 15uur drin ...
Ik heb hem wel om 15u wakker gemaakt en kwart voor 4 tot kwart voor 7 heeft hij daarna geslapen. Vanavond weer heel weinig