9 Reacties

3 jaar geleden

Volgens mij is er niet echt wat... wij geven tusikind van vsm met het idee dat we iets doen... verder ui op haar kamer, neusspray en 3x daags zuig ik haar neus uit met zo een uitzuiger van otrivin omdat haar neusje zo verstopt zit... ik hoopte luuf te kunnen gebruiken maar ivm de menthol die kan branden op de kwetsbare huid mag dat pas vanaf 6mnd 😩 tip van schoonmoeder is boter op de neus en keel smeren.. op de neus durf ik niet ivm smeren in haar ogen maar vanavond smeer ik wel wat op haar keel...

3 jaar geleden

Reactie op Familie6

Volgens mij is er niet echt wat... wij geven tusikind van vsm met het idee ...
Ik heb luuf op de handdoek gesmeerd en die over de hoofdkant van het ledikantje gehangen. Voor de rest iid zoutoplossing en uitzuigen. Nog iets dat goed werkt is stomen in de badkamer. Douche heet aan, deur dicht en stomen maar!

3 jaar geleden

Ik zou advies vragen aan de huisarts hiervoor..

3 jaar geleden

Keulaptus creme op de borst en voetjes. Kan je kopen id apotheek. Mag je gebruiken vanaf 1 maand

3 jaar geleden

Reactie op Familie6

Volgens mij is er niet echt wat... wij geven tusikind van vsm met het idee ...
Ui op kamer, insmeren met babyvicks doe ik allemaal. Ook lekker onder zijn voeten en sokken aan. Tussikind wilde ik ook kopen maar weet niet of dat werkt. Bedankt voor de tips.

3 jaar geleden

Reactie op brb

Ik heb luuf op de handdoek gesmeerd en die over de hoofdkant van het ledika ...
Dank je voor de tips

3 jaar geleden

Reactie op Manishaa

Ui op kamer, insmeren met babyvicks doe ik allemaal. Ook lekker onder zijn ...
Wij hebben Tussikind gekocht toen onze dochter mega verkouden was en echt hoestte als een zeehondje.. Was binnen een paar dagen over nadat ik deze hoestdrank heb gegeven. Verder kun je heel weinig.. Bijna alles is vanaf 6 maanden.. Ook de Luuf

3 jaar geleden

Reactie op Amomb

Wij hebben Tussikind gekocht toen onze dochter mega verkouden was en echt h ...
Klopt, bijna alles is vanaf 6 maanden. Ik heb inmiddels ook tussikind gekocht, hopelijk gaat dit helpen. Dank je wel

3 jaar geleden

Tussikind helpt hier wel alles los te hoesten.. voor de rest zoutoplossing en uitzuigen.. 🥲 helaas nog niet meer mogelijk