6 Reacties

één jaar geleden

Luuf onder de voeten en sokken aan. Ui op de kamer. Welk hoesdrankje gebruik je? Wij hadden eerst bisolvon maar zijn overgestapt naar natterman, die lijkt beter te werken. Stoombadje met ucalyptus erin (kruidvat eigenmerk) voor het slapen. Bij ons hielp het ook om haar bij ons in bed te leggen zodat ik haar snel kon troosten naar het hoesten en ze weer sneller in slaap viel. En een luchtbevochtiger op haar kamer hielp ook bij ons.

één jaar geleden

Bedankt voor de tips!! Gaan het morgen meteen proberen

één jaar geleden

Wij hangen natte handdoeken op voor een goede luchtvochtigheid. Ook gebruiken we monodose van otrivin om snot op te lossen. Op deze manier loopt het minder in z'n keel en moet hij minder vaak hoesten. Bedje schuin en ik de linkerzij leggen. Veel succes!! Hoop dat jullie beter slapen!

één jaar geleden

Mag ik even klagen? Het hoesten duurt nu al een maand en gaat echt tot overgeven aan toe... al 2 keer bij de dokter geweest, maar ze kunnen er niets tegen doen. Heeel sneu voor de kleine en wij willen slaaaaapennn😴

één jaar geleden

Mag ik even klagen? Het hoesten duurt nu al een maand en gaat echt tot ove ...
Een maand vind ik wel lang. Longen waren schoon? Kan je geen kuurtje eisen? Ze geven dat natuurlijk niet zo maar, maar dit is ook niks :( Sterkte!

één jaar geleden

Mijn man kreeg laatst een pufje mee voor onze kleine omdat ze ook al weken aan het hoesten is. Al geloofde de dokter niet per se dat het nodig was. 🙃