5 Reacties

één jaar geleden

Same here. De dokter gooide het op bronchitisachtige klachten en wilde geen foto laten maken. Gelukkig ging het bij ons na een tijdje wel weer over. Denk ook dat zij zo hoestte omdat ik ook zo'n vreselijke hoest heb. Sinds ik daar eindelijk na jaren een pufje voor heb gekregen en het minder wordt, werd het bij mijn dochter ook minder lijkt het.

één jaar geleden

Herkenbaar, ze doen idd weinig, maar bij ons is het na 2 weken idd minder geworden. Wij gebruikten hoestdrank voor baby’s tot 2 jaar

één jaar geleden

een puffer! Ik heb astma en waarschijnlijk hij ook, sinds ik puf met hem bij dagen van hoesten lijken we er sneller vanaf te zijn

één jaar geleden

Hier ook al een tijdje, hoestdrankje van bisolvon vanaf 1 jaar bij de apotheek gehaald en dat helpt wel voor het slapen. Zo nodig geven we t snachts nog een keer

één jaar geleden

Onze dochter heeft Corona gehad dat ze zes maanden was, sindsdien echt drie maanden vooral snachts gehoest. Toen is het weggegaan en daarna eigenlijk nooit meer gehoest voor langere tijd. Laatst was ze verkouden, af en toe beetje hoesten maar binnen paar dagen weg. Hoeft dus echt geen astma te zijn hoor! Als je het idee hebt dat hij lucht te kort heeft is het natuurlijk ander verhaal.