52 Reacties

één jaar geleden

2 dagen per week. Tijden zijn van 7.30-18.00 maar hij gaat altijd wat later en halen hem eerder op. Wij betalen aan eigen bijdrage € 240,-.

één jaar geleden

2 dagen per week 2 kinderen. Betalen 450 euro per maand.. sinds dit jaar. Hebben beide gwn gemiddeld salaris

één jaar geleden

5dagen per week, 1 kindje van 8 tot 18 (ga ook wel vaak wat eerder) 450 zelf betalen. Alles behalve luiers is inbegrepen.

één jaar geleden

Wij betaalden vorig jaar ongeveer €150 eigen bijdrage voor 1 dag per week. We hebben een modaal inkomen denk ik.

één jaar geleden

rond de 450 euro per maand voor 33u in de week

één jaar geleden

Reactie op Mariamaria93

2 dagen per week 2 kinderen. Betalen 450 euro per maand.. sinds dit jaar. H ...
In totaal? Of per kind

één jaar geleden

Reactie op Anne-Lize

In totaal? Of per kind
Totaal

één jaar geleden

1 kindje, 2 dagen per week en betalen zo’n 450 euro eigen bijdrage. Is wel inclusief luiers, eten e.d. Hier ook een modaal inkomen.

één jaar geleden

2 dagen per week van 7:15 - 18:15 (ze gaat niet zo lang maar we betalen hier wel voor). We betalen netto 500 euro per maand. Wij verdienen gemiddeld / iets boven gemiddeld. Het is een hoop geld.

één jaar geleden

Reactie op HSGH

Eigen bijdrage?

één jaar geleden

2 dagen per week, betalen 670 euro na aftrek bijslag, wat een aderlating die opvang 🫠

één jaar geleden

Reactie op steefgerritsen

2 dagen per week, betalen 670 euro na aftrek bijslag, wat een aderlating di ...
Hebben jullie een goed inkomen?

één jaar geleden

Reactie op steefgerritsen

2 dagen per week, betalen 670 euro na aftrek bijslag, wat een aderlating di ...
Wij ook.. en inderdaad wat een aderlating 😑

één jaar geleden

Reactie op Anne-Lize

Hebben jullie een goed inkomen?
Dat is relatief natuurlijk 😉 we zitten boven het gemiddelde. Het hangt denk ik ook af van de regio, wij zitten in Amsterdam en ik geloof dat tarieven daar ook hoger kunnen liggen. Wij betalen 10.13 p/u. Je kunt overigens dit soort berekeningen voor jezelf ook makkelijk maken op verschillende sites, meestal ook op die van de opvang!

één jaar geleden

Wij betalen voor 2 dagen na aftrek van de belasting €245. Ik werk 24 uur en mijn vriend 40 uur

één jaar geleden

2 dagen 1 kindje €1043,98 toeslag =€818 (maximaal) dus zelf betalen €225.98 (eerst €158,34 - verschil +€67,64 tov 2022)

één jaar geleden

Reactie op steefgerritsen

Dat is relatief natuurlijk 😉 we zitten boven het gemiddelde. Het hangt den ...
Dat scheelt zeker. Wij betalen 9,80 per uur. De belastingdienst vergoedt maar tot een bepaald uurtarief, geloof iets van 9,10 per uur.

één jaar geleden

Dit is niet te vergelijken want gaat op inkomen. De een krijgt meer terug dan de ander. Wij moeten €2750 betalen en krijgen €2100 terug. Dus €650 betalen voor 3 kids voor 2 dagen. Maar wat ik zeg voor 1 kindje krijg je minder terug dan de tweede en derde. En het gaat op inkomen van ouders. Toen ik 3 dagen werkte kreeg ik meer terug dan nu ik 4 dagen werk. En uurtarief van een kdv is anders. Ene betaald €9,80 per uur en ander €10,20 per uur.

één jaar geleden

2 dagen in de week. Betalen min toeslag 750 per maand.

één jaar geleden

3 dagen per week, 840€ netto