9 Reacties

茅茅n jaar geleden

Ze raden inderdaad 300ml zuivel per dag aan. Onze dochter drinkt amper water of thee. Wij geven nog 2x per dag kunstvoeding maar heel erg verdund (240ml water met 4 scheppen) en 1 a 2x per dag verdunde koemelk (half om half met water). Zo krijgt ze wel voldoende vocht binnen maar niet teveel zuivel! Dus wellicht is dat voor jullie ook een optie.

茅茅n jaar geleden

Hier sochtends melk met Brinta. Ongeveer 170-180 ml. Gaat meestal niet op. En dan krijgt ze smiddag nog 100ml warme melk. Voor de nacht overigens nog een flesje kunstvoeding. Tussendoor heeft ze water met een drupje diksap erdoor

茅茅n jaar geleden

Ik geef hier nog nutrilon 1 2x 150 savonds beetje pap er door. En smiddags heb ik een tijdje rond 120 gewone melk gegevn maar dat drinkt ze niet. Dus nu krijgt ze diksap en een broodje. Dan drinkt ze ook goed.

茅茅n jaar geleden

Mijn zoontje krijgt sochtends bij wakker worden en savonds voor het slapen een flesje 150ml nutrilon 2.

茅茅n jaar geleden

Smorgens en smiddags bij de boterham 150 ml tussendoor gewoont water

茅茅n jaar geleden

Lees even mee, ik geef nu (13maanden) 2x flesje van 150 ml (5 schepjes) smorgens en savonds voor naar bed gaan. Bij mijn andere kinderen had ik het al afgebouwd op deze leeftijd. Maar de jongste lijkt het nog wel heel fijn te vinden.

茅茅n jaar geleden

300 ML zuivel per dag is de richtlijn.

茅茅n jaar geleden

Hier smorgen 150 in de pap en 100 om zo te drinken. Savonds 150. Dus zit op 400 :) vindt het helemaal mooi

茅茅n jaar geleden

Hier 125 ml melk 鈥榮 ochtend en een schaaltje yoghurt. Drinkt daarnaast nog aan de borst, zo鈥檔 een of tweemaal daags.