74 Reacties

één jaar geleden

8 tanden 2 kiezen.

één jaar geleden

8 tanden

één jaar geleden

8 tanden 4 kiezen en ik zie al 2 puntjes van hoektanden doorschemeren.

één jaar geleden

8 tandjes & 4 kiezen 🤗 16 maandjes nu

één jaar geleden

Hoi dames, hoe hebben jullie het doorkomen van de hoektanden ervaren? Reageerde jullie kindjes er heftiger op dan de tandjes en kiezen? Of viel het mee? En hoelang duurde het? Hier zie ik al 3 weken een witte punt🙈 roep al 3 weken dat het niet lang meer gaat duren.....

één jaar geleden

Tot eind december 4 tanden (2 boven en 2 onder) en nu een maand later 4 kiezen en 8 tanden (4 boven en 4 onder) 🤣

één jaar geleden

Tot eind december 4 tanden (2 boven en 2 onder) en nu een maand later 4 kie ...
Ze is 16.5 maand nu 😅

één jaar geleden

Ze heeft 8 tanden (4 boven en 4 onder). 1 kiesje is door en 2 andere zijn bezig. Ws komt de 4e kies er ook aan. Maar mag niet in dr mondje kijken/voelen. Ze heeft er wel goed last van. Ze is nu 17 maand.

één jaar geleden

12!

één jaar geleden

Hier van boven de 2 snijtanden rechts en elke kant een kies. Onderaan middelste 2 snijtanden en links een kies. Ze zullen er ooit wel komen zeker 🤷 Nu 17 m, eerste tandje was pas aan 13-14m...

één jaar geleden

Tot eind december 4 tanden (2 boven en 2 onder) en nu een maand later 4 kie ...
😮 hopelijk niet teveel last van gehad?

één jaar geleden

4 boven 4 onder + 1 kies onder. Kies 2 onder is ook al bijna door. Ben is 16 maanden.

één jaar geleden

Reactie op Aeterna

😮 hopelijk niet teveel last van gehad?
Haha het is een pittige maand geweest dat wel 😅 de 1e 2 kiezen en 2 tanden van de maand kwamen tegelijk met de griep... dus ze was dubbelop ziek: griep, keelontsteking en kiezen + tanden. De andere 2 kiezen kwamen een week na elkaar en de tanden ook. Dat was wel te doen met paracetamol en dentinox. Hopelijk laten de hoektanden nog even op zich wachten 🙈 Ze heeft wel gewoon goed geslapen al die tijd gelukkig! Dat is ook nog wel eens anders wat ik lees