57 Reacties

2 jaar geleden

Nu is hij intussen een jaar maar toen hij die leeftijd was sliep hij toch wel 16a17u

2 jaar geleden

+-11u in de nacht en 2-2,5u overdag verdeelt over twee slaapjes.

2 jaar geleden

Reactie op Izzy94

+-11u in de nacht en 2-2,5u overdag verdeelt over twee slaapjes.
Dat is hier ook zo!

2 jaar geleden

Reactie op Yvvvvve

De truc zit hem erin dat ze overdag genoeg slapen (minimaal 3 uur) en dat z ...
Maar dat verschilt erg per kindje! Ons zoontje slaapt bijvoorbeeld max 2 uur overdag maar wel 12 uur in de nacht :) er zijn veel manieren en theorien, denk dat het vooral gaat om wat voor jouw kindje werkt

2 jaar geleden

Snachts van ong 19.30h tt 6.30h , in de voormiddag 1h over middag 2h in de namiddag soms nog 1 uurtje = ong 15h per 24h

2 jaar geleden

Reactie op September2109

Zo, wat verschillend elke dag. Ik dacht dat wij weinig ritme hadden maar di ...
Prima te doen. We volgen haar signalen gewoon en onze kleine meid is gedurende de dag altijd vrolijk. ‘S nachts slaapt ze ook erg goed. Heeft wel nog 1 of 2 voedingen nodig (bv) en slaapt daarna meteen terug. Moet wel zeggen dat ze het erg goed toont als ze moe is. Bij sommige baby’s is het moeilijker te ‘lezen’ en ik kan me voorstellen dat een schema dan een eeg goede houvast kan zijn.

2 jaar geleden

S nachts tussen de 11 en 12 uur en overdag gemiddeld 3 uur. Met een wakker tijd van +-3 uur. Wisselt een beetje per dag. De ene keer 6:00 wakker en dan weer 7:00. Wel naar bed tussen 18:00 en 19:00. Hij slaapt s nachts ook nog niet helemaal door. Vaak halverwege de nacht tussen ons in😅

2 jaar geleden

In de nacht 12 uur achter elkaar. En overdag is echt verschillend. +-3 uur wakkertijd (2 dutjes overdag). Slaapjes verschillen van 1 tot 3 uur achter elkaar.

2 jaar geleden

Pf hier maar 10 uur slaap snachts.. en overdag nog ongeveer 3 uur verdeeld over 3 slaapjes

2 jaar geleden

in de nacht 12 uur en overdag 3 uur. dus in totaal 15 uur per 24 uur

2 jaar geleden

‘S ochtends een uurtje, s middags twee uur en ‘s avonds van 7 tot volgende ochtend 8 ongeveer. Dus 15 a 16 uur. En dan maak ik haar overdag nog wakker na haar slaapjes. Haha

2 jaar geleden

Snachts 9 a 10u. Overdag max 2,5u.

2 jaar geleden

Reactie op Evvvv

Snachts 9 a 10u. Overdag max 2,5u.
Goed om te lezen dat mijne niet de enige is met weinig slaap snachts 😅

2 jaar geleden

'S nachts van half8 tot 7. Ochtend 2 uur en middag 2 uur, dus aardig wat uurtjes

2 jaar geleden

‘Snachts van 19:30 tot 06:30/07:00 Eerste slaapje vanaf 9 uur tot 11 Tweede slaapje van 13:30 tot 15:00 Zo’n 14 a 15 uur per dag. Nu moet ik toegeven dat als er verkoudheid in het spel is, of tandjes of regressie, wij blij zijn met 5 uur slaap in de nacht.. 😅

2 jaar geleden

Pff hier niet zo veel. Van half 9 tot 12 uur. En daarna tot 6 uur in de ochtend. Overdag wil ook niet altijd. +/- 2,5 uur

2 jaar geleden

Verschilt per dag, maar meestal ‘s nachts 9-11 uur. Soms minder ivm doorkomende tandjes. Overdag 2,5 - 5 uren. We laten hem dan vaak maar wat langer slapen in de ochtend bijv.