17 Reacties

6 maanden geleden

Ze hebben ook wat minder slaap nodig. Hier gaat ze rond 19:30 uur naar bed en rond 07:30 uur wakker. Maar soms kan ze ook pas 08:30 wakker worden. En gaat ook wel eens veel later naar bed als we weg zijn ofz.

6 maanden geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Ze hebben ook wat minder slaap nodig. Hier gaat ze rond 19:30 uur naar bed ...
Dat is toch niet minder slaap? Hier vaak 10 a 11 uurtjes. Ze gaat wel om 19(:15) de nacht in, maar is vaak om 6 uur dan echt wel wakker. In de nacht is ze ook wel eens wakker. Hier zijn we wel strikt, als de slaaptrainen rood is, moet ze gewoon blijven liggen, om 6:30 wordt hij oranje en mag ze een boekje lezen oid. Om 7 uur wordt hij groen en stormt ze haar kamer uit.

6 maanden geleden

Mijn zoon gaat ook om half 8 naar bed en is vaak tussen half 6 en half 7 weer wakker

6 maanden geleden

Reactie op Jurst

Dat is toch niet minder slaap? Hier vaak 10 a 11 uurtjes. Ze gaat wel om 1 ...
Nee ik zeg ook niet dat onze dochter al minder slaap nodig heeft. Maar het is niet gek als het wel zo is bedoel ik 😀! Slaapt ze overdag nog?

6 maanden geleden

Half 7 in bed vaak rond 06.15 wel wakker

6 maanden geleden

Fijn om te lezen, hij roept hier tegenwoordig om 6.30u en heeft opeens lak aan zijn slaaptrainer

6 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Half 7 in bed vaak rond 06.15 wel wakker
Dochter precies zo. Als ze wakker is en iedereen slaapt nog, mag ze wel stilletjes spelen in bed. Alleen “stilletjes” is voor haar wel een ruim begrip 😅

6 maanden geleden

Reactie op Shenzy1

Dochter precies zo. Als ze wakker is en iedereen slaapt nog, mag ze wel st ...
Ja mijn man is vaak wel rond die tijd wakker van orgen was het 6 uur staat de gewoon als een schim in de deur opening. Doe ik net of ik slaap maar goed wel vervelend

6 maanden geleden

Hier de laatste week een paar keer om 5 uur - hopelijk is het een fase 😨

6 maanden geleden

Hier van 19u tot 7u. Hij luistert heel goed naar zijn slaapwekker.

6 maanden geleden

Reactie op wave

Hier de laatste week een paar keer om 5 uur - hopelijk is het een fase 😨
Ja 5 uur hier ook 😂

6 maanden geleden

Hier ongeveer 12 uur wakker tijd, dus 12 uur 'slapen'. Haal er dan voorlezen en in slaap vallen vanaf

6 maanden geleden

Hier een uurtje of 10/11 maar soms ook echt korter. Zeker in de zomer merken we dat hij minder slaap nodig heeft. Hier altijd een late slaper geweest, dus echt laat naar bed maar inmiddels wat eerder. Meestal rond 9 uur echt in slaap en rond 7 uur er weer uit. Soms slaapt hij langer. Hij slaapt wel echt een miljoen keer beter in ons bed, dan slaapt hij echt lang maar ik wil niet steeds hem in bed. Ik heb nog vrij ernstige bekkenklachten en hij is zo wild in z’n slaap soms 🫣. Hij wil nog wel eens naar beneden sneaken als hij wakker wordt en vindt dat het ochtend is. Heel vervelend want ik slaap daardoor mega licht. Hoe doen jullie dat? Of hebben jullie daar geen last van?

5 maanden geleden

Reactie op BabyvdN

Hier een uurtje of 10/11 maar soms ook echt korter. Zeker in de zomer merke ...
Dat durft ons zoontje ook. Wij blijven erop hameren dat hij niet alleen naar beneden mag gaan, dat hij iemand van ons moet komen wakker maken als hij wakker is (m.a.w. ik). Wij hebben een heel pittige slaap periode gehad: niet willen/kunnen inslapen, 's nachts minstens een keer wakker worden en vroeg wakker zijn (voor 6u). Wij hebben toen een slaaptrainer aangeschaft en sindsdien gaat het beter. Hij komt dan met zijn konijntje onze kamer binnen, houdt die vlak voor mijn slapend gezicht en fluistert dan: "konijntje is groen, we mogen opstaan" 🤣🫩

4 maanden geleden

Sara slaapt van 19.00 tot 6.00. Heeft ook geen boodschap aan de slaaptrainer helaas…

4 maanden geleden

11 a 12 uur per nacht gemiddeld. Van 19.30 tot 07.00 uur

4 maanden geleden

Een uurtje of 10. Soms 9 en soms 12, maar meestal heeft hij aan weinig genoeg.