14 Reacties

vor 2 Jahren

Ongeveer 150 / 250 ml per dag ligt aan hoe warm het is en ligt er aan of ze goed in haar doen is

vor 2 Jahren

dat valt toch wel mee 100 ml? wat wordt er aangeraden qua vocht voor 9 a 10 maanden hier een fles of 4 = 600 ml plus nog zeker 100 - 200 ml water/slap sap

vor 2 Jahren

Ik weet niet hoeveel ml maar meestal wel zn hele drinkbeker

vor 2 Jahren

Ons zoontje krijgt 2x180 melk. En 1x90 ml maar die drinkt die vaak niet op ‘s middags. Daarbij ‘s morgens beker drinken en ‘s middags ook. Naast z’n flessen dus nog wel zo’n 300/400 ml. Hebben een grote jongen van zo’n 11 kg.

vor 2 Jahren

Hij heeft nu een 360 beker waar hij elke maaltijd en tussendoor wat uit drinkt. Hij drinkt regelmatig een leeg van ca 250 ml. Daarnaast drinkt hij aan de borst, dus geen idee hoeveel vocht hij erbij binnen krijgt.

vor 2 Jahren

Ik weet niet hoeveel ml precies maar ik vul mijn dochter haar 360 beker 3 keer en die drinkt ze over de dag leeg. Tijdens het eten geef ik hem aan en tijdens het spelen op de grond kruipt ze er regelmatig heen om hem even heel veel slokken te nemen. Ze is dan ook echt gek op water.

vor 2 Jahren

Opvolgmelk 3 flessen: 200 / 150 / 210 en voor de rest een anderhalve 360 graden beker met water maar weet hoeveel water dat dan in totaal is… Met deze warme nachten biedt ik haar als ze wakker wordt voor een luier in de nacht ook water aan.

vor 2 Jahren

3 flessen opvolgmelk, 2 van 210 en 1 van 180ml Tussendoor 150ml flesjes gevuld met water/heel licht verdunde diksap Drinkt hier soms 2 à 2,5 soms 3 flesjes van op. Verschilt per dag. Geen idee eigenlijk wat de max is qua vocht rond deze leeftijd🤷🏻‍♀️

vor 2 Jahren

Hij krijgt bij ons 3 flessen en met fruithapje, lunch, tussendoortje en groentehap bied ik water aan. Heel veel gaat er volgens mij nog niet echt naar binnen, maar het gaat steeds beter. Dus hopelijk snel een hele beker leeg. Ik merk dat ik het toch niet prettig vind met dit warme weer en er meer in zou willen hebben

vor 2 Jahren

Sommige dagen drinkt mijn dochter 3x haar drinkbekertje leeg. Ik voed gemiddeld 5 a 6x per dag bv, denk zo’n 150 ml per keer.

vor 2 Jahren

Reactie op TessaL9

Hij krijgt bij ons 3 flessen en met fruithapje, lunch, tussendoortje en gro ...
Wij hebben precies hetzelfde. Als ik de hoeveelheden van iedereen lees bevestigd dit dat onze dochter geen grote drinker is tot nu toe. Nou ja we blijven volhouden ☺️

vor 2 Jahren

Mijn zoontje drinkt ook nog niet enorm veel naast zijn flessen (ook nog 3 per dag) en het komt er vaak ook weer uit.. daarentegen eet hij wel goed, en uit fruit en groente halen ze ook vocht. Op warme dagen geef ik ook juist eten waar meer vocht in zit zoals komkommer of watermeloen. Of ik doe wat water door zijn fruithap 😊

vor 2 Jahren

Hier wil onze dochter amper de fles op drinken maar drinkt daarin tegen wel veel water. Der beker is vaak tot op de druppel leeg van 250ml Om de flessen te compenseren doen wij pap en smoothies maken met opvolgmelk zo krijgt ze toch der voeding binnen die ze minimaal nodig heeft aan opvolgmelk