14 Reacties
vor 2 Jahren
dat valt toch wel mee 100 ml?
wat wordt er aangeraden qua vocht voor 9 a 10 maanden
hier een fles of 4 = 600 ml plus nog zeker 100 - 200 ml water/slap sap
vor 2 Jahren
Ik weet niet hoeveel ml precies maar ik vul mijn dochter haar 360 beker 3 keer en die drinkt ze over de dag leeg.
Tijdens het eten geef ik hem aan en tijdens het spelen op de grond kruipt ze er regelmatig heen om hem even heel veel slokken te nemen.
Ze is dan ook echt gek op water.
vor 2 Jahren
Hij krijgt bij ons 3 flessen en met fruithapje, lunch, tussendoortje en groentehap bied ik water aan. Heel veel gaat er volgens mij nog niet echt naar binnen, maar het gaat steeds beter. Dus hopelijk snel een hele beker leeg. Ik merk dat ik het toch niet prettig vind met dit warme weer en er meer in zou willen hebben
vor 2 Jahren
Reactie op TessaL9
Hij krijgt bij ons 3 flessen en met fruithapje, lunch, tussendoortje en gro ...
Wij hebben precies hetzelfde. Als ik de hoeveelheden van iedereen lees bevestigd dit dat onze dochter geen grote drinker is tot nu toe. Nou ja we blijven volhouden ☺️
vor 2 Jahren
Mijn zoontje drinkt ook nog niet enorm veel naast zijn flessen (ook nog 3 per dag) en het komt er vaak ook weer uit.. daarentegen eet hij wel goed, en uit fruit en groente halen ze ook vocht. Op warme dagen geef ik ook juist eten waar meer vocht in zit zoals komkommer of watermeloen. Of ik doe wat water door zijn fruithap 😊
vor 2 Jahren
Hier wil onze dochter amper de fles op drinken maar drinkt daarin tegen wel veel water. Der beker is vaak tot op de druppel leeg van 250ml
Om de flessen te compenseren doen wij pap en smoothies maken met opvolgmelk zo krijgt ze toch der voeding binnen die ze minimaal nodig heeft aan opvolgmelk