32 Reacties

2 jaar geleden

Wij hadden dit ook tijdens zwangerschap.. toen maakte ik me er ook erg druk om maar hoofdje groeide ook goed mee met de curve. Ik heb en nu nog geen ervaring mee maar wat mij toen hielp is de gedachte dat ze in de controle van baby’s vaak extreem voorzichtig zijn omdat als er wel wat aan de hand zou zijn, ze daar echt optijd bij willen zijn ivm verantwoordelijkheid. Dus dat ze vaak het zekere voor het onzekere nemen door extra controles. Terwijl 9 van de 10 keer is er niets aan de hand! Misschien kan deze gedachte jou ook helpen! (Ik hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoel, hihi is een beetje moeilijk uitleggen!)

2 jaar geleden

Ik vind het fijn dat ze zo extreem voorzichtig zijn, maar haar hoofdje groeit dus niet mee met de curve. Ik hoop maar dat zij inderdaad bij 9 van die 10 hoort waar niks mee is 😊

2 jaar geleden

Reactie op Winterroosje

Ik vind het fijn dat ze zo extreem voorzichtig zijn, maar haar hoofdje groe ...
Ik hoop het ook echt voor je!! Ik hoop ook dat je een beetje kan ontspannen… ik ben benieuwd hoe het is bij de controle!

2 jaar geleden

Hi Winterroosje, ik was nieuwsgierig hoe het nu gaat bij jullie! 😊

2 jaar geleden

Lief dat je nog aan ons denkt 😊 Maandag 14feb gaan we weer voor controle. Vooralsnog is haar hoofd nog steeds te klein en groeit het ook niet bijzonder snel. Omdat het toch wel groeit en de schedelnaden en het fontanel goed voelen blijft het nog even bij extra controles. Natuurlijk ook ontwikkeling in de gaten houden.

2 jaar geleden

Reactie op Winterroosje

Lief dat je nog aan ons denkt 😊 Maandag 14feb gaan we weer voor controle. ...
Blijft spannend voor jullie! Wij waren gister ook bij CB en was haar hoofdje ook iets minder hard gegroeid.. volgens de arts nog binnen de norm maar zelf merk ik dat ik het toch spannend vind! Ook haar fontanellen en vorm is gelukkig goed! Ben benieuwd hoe het maandag gaat voor jullie! 😘

2 jaar geleden