4 Reacties
5 jaar geleden
Ik voel je helemaal! 7 maanden er uit te zijn geweest en terug keren met een baby in je buik.
Ik draag een extra band om mijn buik voor ondersteuning en ben van te voren met mijn werkgever gaan zitten. Samen verschillende scenario’s besproken zodat wat er ook gebeurd ik de rust kan pakken die nodig is.
Ik zou voor je rug/bil toch even langs de fysiotherapeut gaan. Het gaat denk ik niet vanzelf over.
Succes!
5 jaar geleden
Herkenbaar.. Ik werk in een strandpaviljoen. Gisteravond met pijn en moeite 18 uur gehaald en daarna halfdood op de bank beland. Denk dat het weer even een paar weken tijd nodig heeft om wat te wennen, we hebben tenslotte een half jaar 'niks' gedaan, dus vrij logisch dat ons lichaam hier weer moeite mee heeft.
Ik heb zelf best wel wat last van mijn bekken en rug dus ga hier zo'n ondersteunende band voor aanschaffen. Wellicht dat dit ook een beetje helpt te verlichten.
5 jaar geleden
Ik denk dat je lichaam het deels niet gewend is zoveel wandelen. Ik heb hetzelfde gehad. Ik werk in onderwijs wat alleen maar online is. Nu geef ik maandag ondersteuning lessen op locatie en loop ook heel wat af dan. Ik probeer nu elke dag een stuk te wandelen zodat ik weer kan wennen aan de hoeveelheid stappen.
Voor de pijn in je onderrug en bil zou je even langs de fysio kunnen gaan. Wel fysio speciaal voor zwangeren. Kan zijn dat het helemaal vast zit. Ze masseren het dan los. Door bewegen hou je het zelf weer soepel.