13 Reacties

4 jaar geleden

Dat heb ik bij mijn vorige zwangerschap meegemaakt, mijn gynaecoloog was een man hij was zo bot! En altijd zo chagrijnig en hij had altijd van die rare opmerkingen 馃槶

4 jaar geleden

Reactie op Yerii66

Dat heb ik bij mijn vorige zwangerschap meegemaakt, mijn gynaecoloog was ee ...
Kun je een paar opmerkingen opnoemen, ben benieuwd馃檲

4 jaar geleden

Ik! Hier is ook een offici毛le klacht van ingediend. Ik kwam na 13u volop wee毛n in t zkh. De verloskundige van daar ging even toucheren. Ipv dat ze gel pakt en 'gladde' handschoenen, deed ze ruwe handschoenen aan zonder gel. Stopte zonder pardon 2 vingers zomaar naar binnen. (Ik was al de hele dag getoucheerd door mijn eigen verloskundige en heb daar absoluut geen problemen mee normaal). Maar dat ze dit zo ruw deed. En ook nog een grapje maakte van mijn vingers komen wel vaker op plekken waar geen licht schijnt (de coass vroeg of de lampen aan moesten). Door dat ze hard doorduwde heb ik geschreeuwd dat ze moest stoppen en niet door moest gaan. Ik heb mijn benen dicht geknepen maar ze zei heel streng: sorry dit moet even want straks moet er ook nog een kind uit en dat is veel pijnlijker. Het was echt heel hel! Mijn bevalling was vervolgens nog meer een hel, en ik en dochter hebben kantje boord gelegen. Maar dat was zo. Dit bovenstaande verhaal kon echt niet, dus vandaar ook de offici毛le klacht.

4 jaar geleden

Bij ons toen we na een lang traject eindelijk zwanger waren; 1e echo mocht mijn man mee, 2e echo niet meer ivm corona, toen zag ze geen hartje.. was echt nog geen 5 min binnen, en ik moest beslissen of ik het wilde opwekken met medicijnen of curretage. Was helemaal van de leg, en dus ook nog alleen, dat was echt geen pretje. Nog een wonder dat ik normaal thuis ben gekomen.

4 jaar geleden

Oh jeetje wat vervelend! Zit je nu bij deze tot het einde? Ik had bij mijn vorige bevalling een hele stomme verloskundige, dat heeft het echt veel zwaarder gemaakt allemaal. Ze heeft mega tijd zitten rekken omdat ze vond dat ik beter thuis kon bevallen, en eenmaal in het bevalcentrum kon ik geen pijnstilling meer krijgen omdat we te laat waren. Ze zei ook tijdens het persen dingen als: niet zo schreeuwen dat is echt niet normaal.

4 jaar geleden

Ik! Hier is ook een offici毛le klacht van ingediend. Ik kwam na 13u volop we ...
Wow!! Heftig!!!! Bah dat is echt niet ok茅!!!!!!! 馃く馃槧Wat goed dat je een klacht hebt ingediend!!

4 jaar geleden

Reactie op A J 93

Bij ons toen we na een lang traject eindelijk zwanger waren; 1e echo mocht ...
Wauw, heftig!! Kan me niet eens voorstellen! Ik zie dat je nu 30 zwanger bent, met een prachtige echo?!! Gefeliciteerd 馃挆

4 jaar geleden

Oh jeetje wat vervelend! Zit je nu bij deze tot het einde? Ik had bij mijn ...
Ik loop gelukkig bij een verloskundige praktijk, moest toevallig 1 x naar de gynaecoloog voor de 20 weken echo! Die opmerking met die vetlappen was een voorbeeld, gelukkig niet echt gebeurd! Omg "niet zo schreeuwen dat is echt niet normaal" ZEI ZE DAT

4 jaar geleden

Wauw, heftig!! Kan me niet eens voorstellen! Ik zie dat je nu 30 zwanger be ...
Hihi ja gelukkig wel, dankjewel lief馃グ馃挅

4 jaar geleden

Ik sta onder behandeling in het ziekenhuis. Heb op basis van een eerdere ervaring, in een ander ziekenhuis, met een mannelijke gynaecoloog meteen in dit ziekenhuis aangegeven dat ik dat niet wil. Aangezien ik vanaf de eerste afspraak met mijn huidige gynaecoloog een goed gevoel heb, heb ik gevraagd of het mogelijk was alle afspraken bij haar te hebben en dat is daarna ook zo ingepland. Je kunt het aangeven als je liever iemand anders hebt. Is enorm belangrijk dat jij je op je gemak voelt

4 jaar geleden

Ik loop gelukkig bij een verloskundige praktijk, moest toevallig 1 x naar d ...
Ja echt stom en in al mijn stress en onzekerheid heb ik dus de rest van mijn bevalling 'sorry' gezegd na elke wee... echt niet zo empowered kan ik je vertellen:p

4 jaar geleden

Ja echt stom en in al mijn stress en onzekerheid heb ik dus de rest van mij ...
Zo zieligggg 馃槩馃槩 echt gemeen

4 jaar geleden

Niet zo zeer horrorverhaal maar bij vorige zwangerschap bij mn een na laatste controle had ik een gyn die echt super straight was. Niks geruststellend of wat dan ook. Ik was toen 39weken en we hadden t over inleiden. Dit kon volgens hem alleen op 42 weken en absoluut niet eerder. Ook toen ik aan gaf dat 42 weken een erge kut periode zou zijn voor ons ivm overlijdensdatum van mn schoonvader, bleef hij voet bij stuk houden. Week erop laatste controle, werd ik gestript en werd mn inleiding ingepland met 41 weken 馃き馃檮 alsof die andere gyn er 0,0 zin in had 馃ぃ. Als ik m nu op de afdeling zie lopen, dan ben ik blij dat ik tegenwoordig in een ander team zit waarbij ik geen controles met hem heb