22 Reacties

2 jaar geleden

Hekje er om heen. Ene keer kan er iets gebeuren en heeft ernstige gevolgen. Hier heeft de pluszoon eens met de topjes can zijn vinger er tegen gezeten. Plus op zich wel handig, ik hang er mijn dikke truien op om te drogen 😅

2 jaar geleden

Wij zijn van plan de houtkachel alleen aan te doen als ons zoontje al op bed ligt. Ook omdat ik ooit heb gelezen dat het slecht is voor kleintjes om in te ademen.

2 jaar geleden

Wij hebben een zwarte plaat eromheen op de grond liggen en vanaf begin af aan aangeleerd dat ze daar niet op mag komen. We hebben een helemaal dichte kachel die heel goed trekt dus qua gezondheid geen probleem. De kachel staat ook wat hoger maar iig goed in de gaten houden en het blijft spannend misschien idd toch voor een hekje gaan

2 jaar geleden

Reactie op Sistermokkel

Hekje er om heen. Ene keer kan er iets gebeuren en heeft ernstige gevolgen. ...
Oeiii hou op jakkes. Denk ook dat ze nog te jong zijn om te begrijpen dat het gevaarlijk is. Maat hoe wij day vroeger hadden met die gaskachels. Hadden geen hek. Maar heb ook geen zin om de hele dag achter haar aan te rennen. Vooral als zij straks gaat lopen. Merk t nu al met kruipen haha. Oooh das indd handig. De werk jas van mijn vriend hingen wij altijd over de stoel. Maar dit is veel handiger. Maar word zo.n hekje warm?

2 jaar geleden

Reactie op Merle1987

Wij zijn van plan de houtkachel alleen aan te doen als ons zoontje al op be ...
Wij stoken de hele winter, Al jaren doen wij dat. Wil dat nu ook gewoon gaan doen.

2 jaar geleden

Reactie op HSGH

Wij hebben een zwarte plaat eromheen op de grond liggen en vanaf begin af a ...
Dat hebben wij ook, Maar begrijpen ze het nu al?. Mijn dochter word Dinsdag 1 jaar. Die van ons is ook wat hoger. Maar laag genoeg als zij straks kan lopen om het glas aan te raken met kruipen trouwens al. Ik weet zelf oh vroeger dat wij er absoluut niet aan mochten komen. Twijfel wat. Want wil haar wel leren dat het gevaarlijk is en niet aan mag komen.

2 jaar geleden

gaan m binnekort neer zetten en mijn vriend last er dan een hek omheen

2 jaar geleden

Naast de fysieke veiligheid had ik gelezen dat de fijnstof die uit de houtkachel komt schadelijk is voor zowel volwassenen als kinderen, hebben jullie daar geen last van?

2 jaar geleden

Wij hebben ook een houtkachel. Waar haal je zo'n hekje? Hoor het graag. Ik vind het zelf ook niet echt gezond voor ons dochtertje, soms ruik je de kachel ook echt. Mijn vriend vind dat beetje onzin..

2 jaar geleden

Wij hebben een aanpasbaar haardscherm gekocht. 1 die je in verschillende opstellingen kunt zetten. Wij hebben bij de kachel namelijk een verhoogd plateau dus moet al een stuk breder zij de zijn te bestellen op bol of je koopt een traphek die je kunt aanpassen (bijvoorbeeld een Noma 5 delig traphek)

2 jaar geleden

Dat hebben wij ook, Maar begrijpen ze het nu al?. Mijn dochter word Dinsdag ...
Bij ons gaat het redelijk goed maargoed tis niet 100% safe dus zeker niet alleen laten met kachel aan

2 jaar geleden

Wij hebben dit, flexibel traphekje noem je dit. Weten nog niet of dit goed is of niet hoor.. Maar we hoeven m niet eens vast te zetten want het is zo zwaar en lastig te bewegen dat dit wel prima zal zijn. De enige vraag is hoe lang zijn z'n armen? Wij stoken op de houtkachel en geen gas, nooit. Dus hopelijk lukt dit! Hebben evt nog 1 extra stuk over..

2 jaar geleden

Reactie op Reentje811

Wij hebben dit, flexibel traphekje noem je dit. Weten nog niet of dit goed ...
mag ik vragen waar je deze gekocht hebt?.

2 jaar geleden

mag ik vragen waar je deze gekocht hebt?.
Wij hebben m toevallig via marktplaats op de kop getikt! Maar als je veiligheidsrekje of flexibel traphekje intypt dan vind je ze. Zo snel als ik keek zag ik dit bijv https://www.baby-dump.nl/producten/traphekken/20/kidsriver-veiligheidrek-zwart-201-cm/68261/

2 jaar geleden

hoe regelen jullie je hout?

2 jaar geleden

Reactie op Reentje811

Wij hebben dit, flexibel traphekje noem je dit. Weten nog niet of dit goed ...
Hoi, hebben jullie deze al in gebruik? Ik vraag me namelijk af of deze hekjes niet ook heet worden door de kachel?

2 jaar geleden

Reactie op Eline2811

Hoi, hebben jullie deze al in gebruik? Ik vraag me namelijk af of deze hekj ...
Heel toevallig voor het eerst vanavond kachel aan en ik voelde er super toevallig net aan. De dunne spijlen gaan heel goed. Alleen het dikkere verbindingsstuk is echt wel warm. Maaar niet zo warm dat hij zich kan verbranden. En dat is het doel. Hij mag wel schrikken van de hitte. Een andere manier weten wij ook niet. Hout kunnen we gelukkig regelen via mijn man zijn werk. Hij werkt in het groen. 👌😁

2 jaar geleden

Reactie op Bougainville

hoe regelen jullie je hout?
Wij zagen zelf, Bieden aan om gratis de bomen te kappen in ruil voor het hout. Of struinen marktplaats af. Hebben vorig jaar zo.n 20 kuub als het niet meer is gekocht voor 150,00. Koopje.

2 jaar geleden

Reactie op Reentje811

Heel toevallig voor het eerst vanavond kachel aan en ik voelde er super toe ...
Bedankt voor je reactie!

2 jaar geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Wij hebben een aanpasbaar haardscherm gekocht. 1 die je in verschillende op ...
Mag ik vragen waar jij die gekocht hebt?