Hoi!
Onze dochter moet steeds huilen bij mijn schoonvader. We weten echt niet waar het nou aan ligt.. Ze is verder zo'n blij meisje en maakt haar nooit zoveel uit bij wie ze zit! Hebben meer kindjes er last van dat ze bij eenzelfde persoon steeds huilen? En hebben jullie daar wel een reden voor gevonden?
Ze voelen het heel fijn aan hoe iemand is waar iemand mee loopt of wat iemand heeft.
Als iemand ziek is voelen ze heeft iemand stress voelen ze heeft iemand een slecht karakter voelen ze dus kan aan zo veel liggen heb het nu met ons zoontje ook hij hoeft de stem alleen maar te horen en zet het op een krijzen
Ja hier heb ik t bij mn buurvrouw, zij is enorm druk en staat soms zomaar voor zn neus. Hij begint gelijk met huilen, ik denk dat ze te druk is voor hem en hij daar niet goed tegen kan
Ja hier heb ik t bij mn buurvrouw, zij is enorm druk en staat soms zomaar voor zn neus. Hij begint gelijk met huilen, ik denk dat ze te druk is voor hem en hij daar niet goed tegen kan
Naast dit alles kan het ook zo simpel zijn als geur. Een sterk geurende deo of aftershave kan ook voor een huilend kindje zorgen. Je kan dan eens proberen wat er gebeurt als diegene een gedragen vest van papa of mama aanstrekt
Hier ook bij m'n schoonvader en ook een tijdje bij mijn moeder. Beide zijn soms wat zenuwachtig in de omgang met m'n zoon dus denk dat het daar aan lag 😂
Wij hadden dit ook steeds. Ondertussen gaat ze elke woensdag naar de schoonouders en kent ze hem goed. Nu is het een grote glimlach ipv huilen. Ze moest hem eerst wat vaker zien en leren kennen
Al 2 maanden bij mn moeder en stiefvader. Zij zijn naast mij en mn man de 2 personen die hij bijna elke week zag en opeens d-r-a-m-a. Huilen huilen huilen. Zelfs bij ons in huis is het drama. Ik hoor hem na 5 minuten snikken en dan ontroostbaar keihard huilen.. Wij weten het ook niet meer. Bij andere mensen gaat hij niet op schoot.
Ach wat sneu! Mijn nichtje moest ook huilen bij mijn vriend, maar dat kwam door zijn baard. Dat had haar eigen vader niet. Misschien is het zoiets? Langzaamaan gaan oefenen vanaf jouw arm tot het (weer?) vertrouwd voelt?
Jaa bij mijn oma was dat!! Na een paar keer zijn we erachter gekomen dat het komt doordat mijn oma een bril heeft en voor de rest niemand en dat vond onze dochter maar raar/ eng. Me oma doet nu haar bril af, en ze is even vrolijk als bij de rest! 😊
Mijn dochtertje heeft het bij mijn schoonzus en mijn oma. Ze ziet ze regelmatig en ze is ook altijd vrolijk maar bij hen huilt ze gelijk. Als ze dichtbij komen terwijl ik haar vasthoudt dan begint ze zelfs al te pruilen🙈 geen idee waar het aan ligt
Hier ook bij bepaalde personen dat onze dochter of begint te jammeren of zelfs krijsen. Bij zowel mannen als vrouwen haha.
Wij blijven deze mensen wel gewoon zien. Ze zal uiteindelijk zelf de hoop op gaan geven dat huilen helpt haha
Sommige mannen zijn gewoon eng denk ik.
Mijn vader is een beer van een vent, harde stem en een beetje een criminele/harde kop. (heel ander uiterlijk dan zijn eigen papa) Standaard als hij bij hem op schoot komt is het even kort huilen, terwijl m'n vader echt een heel erg lieve en zorgzame man is.