10 Reacties

één jaar geleden

Zou misschien nachtangst kunnen zijn? Hebben we hier ook sommige nachten en soms weer niet.

één jaar geleden

Reactie op Anouksurf

Zou misschien nachtangst kunnen zijn? Hebben we hier ook sommige nachten en ...
Ik had al even gegoogled en kwam dat inderdaad tegen. Alleen blijft ons zoontje wel liggen en gaat verder niet zitten of staan oid.

één jaar geleden

Nee, hier ook niet echt. Soms. Misschien omdat ze nog vrij jong zijn voor dit? Noem maar iets hoor. Soms wel oogjes open, maar niet echt contact maken. Is ie echt in paniek?

één jaar geleden

Reactie op Anouksurf

Nee, hier ook niet echt. Soms. Misschien omdat ze nog vrij jong zijn voor d ...
Ja dat zou inderdaad kunnen. Je leest ook overal dat het vaak binnen de eerste 3uur na het naar bed gaan voorkomt, dat is bij ons ook niet. Het is vooral echt heel hard huilen.

één jaar geleden

Lastig he! Weet ook niet wat het hier soms is..... Misschien heeft ie dorst?

één jaar geleden

Hoi, hier ook soms, zelfs dat het rechtop zit maar zijn bed niet uit wil, later begreep ik dat hij dan nog ( half ) sliep. Wat ik nu doe is er gewoon zijn en zachtjes benoemen dat mama er is, mijn hand op zijn arm of hoofdje en zeggen dat hij weer mag gaan slapen, soms nog zijn speentje geven. Hier werkt dat meestal wel goed. Dit alles vaak terwijl hij slaapt en snikt

één jaar geleden

Hier een zoontje wat met regelmaat nachten achter elkaar night terrors heeft, hij huilt vooral heel hard en ligt gigantisch te woelen in bed. Hij roept dan ook niet om mama. Hij is dan ook echt niet te bereiken voor ons en tussen de 20-45 minuten houdt het aan. Lijkt mij in jullie geval meer een nachtmerrie te zijn. Dan kunnen ze wel echt in hun slaap om mama roepen en wrss als je naar hem toe loopt en zijn naam zegt, komt hij uit zijn slaap/nachtmerrie.

één jaar geleden

Wij dachten ook aan nachtmerries maar hij blijkt aan beide oortjes een mega erge oorontsteking te hebben.. misschien even korte check bij de huisarts, want dat zien ze zo.. succes allemaal 😘

één jaar geleden

Zelfde hier, maar meestal in „begin fase” van zijn slaap. Ook heel erg huilen en mama roepen.

één jaar geleden

Hier jammert hij tussen een slaap cyclus in, meestal pakt hij z’n speentje en slaapt weer verder. Dacht dat dat normaal was maar nu twijfel ik?