12 Reacties
2 jaar geleden
Mijn dochter heeft dit ook, wel pas sinds drie weken. Bij ons gebeurd het vlak voor slapen gaan vanaf 6 uur en ‘s nachts iedere keer als ze wakker wordt.
Ik dacht dat het misschien aan mijn voedingen lag, maar mijn productie is gewoon hetzelfde als altijd.
Toen vervolgens dacht ik misschien haar darmpjes, naar de dokter geweest maar hij kan letterlijk niks bedenken wat er met haar zou kunnen zijn.
2 jaar geleden
Wij hebben dit ook maanden gehad. Geen oplossing gevonden maar het is uit zichzelf minder geworden. Veel sterkte! Ik leef met jullie mee
2 jaar geleden
Je kan eens googlen op nachtangsten. Misschien is het herkenbaar voor je.
2 jaar geleden
Reactie op Ekeid
Heee Melissa! Is het nu minder geworden of niks veranderd? Ben heel benieuw ...
Hi! Ja gelukkig wel! Op advies van t CB hebben we hem sinds vorige week op zijn eigen kamer gelegd en dat lijkt ook wel te helpen.. het zelfstandig inslapen en wat langer slapen gaat ook langzamerhand beter. Maar t vergt veel geduld!
2 jaar geleden
Reactie op Ekeid
Heee Melissa! Is het nu minder geworden of niks veranderd? Ben heel benieuw ...
Het leek dus echt serieus beter te gaan maar vanavond is t al 3x raak 🥲
2 jaar geleden
Wauw, wat een herkenning. Wij hebben dit al maanden(sinds begin januari). Steeds ontroostbaar huilen, troost hem met mijn borst, vervolgens is hij van 3-5 wakker vanwege de krampen/overvolle pens. Hij drinkt namelijk wel effectief een voeding als ik hem troost aan de borst. Helaas heb ik geen idee hoe dit patroon te doorbreken.
2 jaar geleden
Hee, nu ik dit allemaal zo lees denk ik dat wij tegen hetzelfde probleem aan lopen.. hij wordt huilend wakker maar als ik dan naar zijn kamer loop lijkt hij alleen maar meer gefrustreerd/verdrietig te raken. Ook wanneer ik hem oppak is het eerst nog even verdriet en frustratie en dan geeft tie zich over en lijkt tie ook direct weer te slapen? Herkenbaar voor jullie? Ik heb het idee dat het allemaal in zijn slaap gebeurd, althans dat hij ik elk geval niet volledig wakker is op dat moment. Vooral omdat op het moment dat de frustratie over is hij direct weer slaapt 🤷🏼♀️.