12 Reacties

2 jaar geleden

Het kan ook zijn dat ze gewoon heel graag wil spelen en helemaal geen verschoning wil. Of niet op de grond wil, maar op schoot. Dat is het bij Flint vaak. Rollen en humeurig dat hij dan kan zijn 🙄 Ik geef tegenwoordig speelgoed in de hand. Altijd dezelfde, hij zal inmiddels wel doorhebben als ik met dat ding aankom, dat hij dan verschoont gaat worden. Scheelt wel, althans meestal dan hè🤷

2 jaar geleden

Ja precies, ze krijgt wel steeds meer een eigen willetje en laat heel duidelijk merken wat ze wel en niet wil. Als we iets uit haar handen pakken, kan ze ook woedend worden 😂

2 jaar geleden

Hier is ze ook geen fan van verschonen! Wat bij ons wel helpt is afleiding zoals zingen, kiekeboe spelen, kwam een muisje aangelopen, speeltje etc. Ook het moment wil nog wel eens uitmaken. Als ze net wakker is vind ze het bijvoorbeeld prima en tegen slaaptijd toe wordt ze humeurig. Misschien dat dat helpt? Maar als je er een slecht gevoel bij hebt en denkt dat er iets is met de oren, gewoon je gevoel volgen!

2 jaar geleden

Is dit sinds kort? Want wij hebben dit ook sinds een paar weken. Verschonen en omkleden was nooit een probleem tot hij steeds beter ging rollen en wist wat hij wilde. Het komt op mij over als huilen omdat hij liever wil draaien en spelen en niet stil wil liggen. Klinkt dat bekend?

2 jaar geleden

ik kan alleen nog goed verschonen als hij een fles drinkt haha

2 jaar geleden

Reactie op Bougainville

ik kan alleen nog goed verschonen als hij een fles drinkt haha
😂 goeie oplossing

2 jaar geleden

Reactie op ROF

😂 goeie oplossing
haha dan ligt hij stil + tevreden dus dan grijp ik mn kans haha

2 jaar geleden

Hier helpt zingen tijdens het verschonen. Ben wil de bewegingen van mijn mond volgen en blijft daardoor stil liggen. Ik zing: Poesje mauw, kom eens gauw. Ben heeft een lekker/nat/smerig kontje voor jou en voor Ben een schone luier. Ooh wat een pret hebben wij vandaag. Ooh wat een pret hebben wij vandaag 😅. En daarna een willekeurig kinderliedje om zijn romper weer dicht te krijgen 🤣. Maar dan wil hij vaak op zijn buik gaan liggen, prima als ik er maar bij kan zeg ik dan, doet meneer zijn benen open 😂🙃.

2 jaar geleden

Reactie op Cooltjuh

Hier helpt zingen tijdens het verschonen. Ben wil de bewegingen van mijn mo ...
Heerlijk jong is Ben ook 😂 heel herkenbaar. Die 2 randdraaiers van ons kun je zo naast elkaar zetten, kan je je lol op 😂😂

2 jaar geleden

Reactie op ROF

Heerlijk jong is Ben ook 😂 heel herkenbaar. Die 2 randdraaiers van ons kun ...
Hahaha volgens mij woon je niet in de buurt (wij Hoogvliet Rotterdam) anders zou ik het zo doen 😅. Mis dat wel, paar moeders met kindjes van dezelfde leeftijd in de buurt.

2 jaar geleden

Reactie op Cooltjuh

Hahaha volgens mij woon je niet in de buurt (wij Hoogvliet Rotterdam) ander ...
Tja dan zijn wij, Betuwe, toch een beetje uit de buurt 🙈😂 en ja dat is zeker waar. Ik heb wel jonge baby's om ons heen, maar die zie ik echt nooit buiten 🤷

2 jaar geleden

Reactie op ROF

Tja dan zijn wij, Betuwe, toch een beetje uit de buurt 🙈😂 en ja dat is ze ...
Precies dat