Hi,
Mijn zoontje word volgende week 1. Nu gaat dit al maanden zo dat die elke nacht of om 01.00 of om 04.00 of beide tijden wakker word voor een fles snachts. Mijn moeder geeft hem soms als die om 04.00 al zijn pap ( waar ik niet mee eens ben), maar dat is ook echt alleen bij ons thuis want als die naar zijn andere oma gaat slaapt die wel de hele nacht door.. (Ik weet ook niet of zij dat soms maar gewoon zegt) maar ik wil het liefst dat hij door slaapt.. Dit is al meer dan 4 maanden aan de gang.
En sinds kort als ik hem naar bed breng: slaapt die onrustig, steeds heel wild met zijn armen om hem heen slaan, steeds jammerende geluiden maken. En als doe dan eindelijk rustig slaapt word die krijsend wakker…
Ik ben al alleen staande moeder en door dat dit nu al een paar weken aan de gang is en dus weinig slaap heb plus deze week nog ziek ben geworden ben ik erg overprikkeld maar vind vooral vervelend voor hem..
Ik vroeg mij af of meer van jullie kindjes hier last van hebben. En of jullie tips hebben of een idee hebben wat dit kan zijn. Ik zou zo graag voor hem willen dat die een keer door slaapt