8 Reacties

één jaar geleden

Ik volg! Onze zoon doet dat bij allebei de honden 😅 1 hond loopt nu gelijk weg. De andere hond komt na mij toe en geeft dan aan dat die weer bezig is met aan de staart te trekken. Ik hoop dat deze fase snel voorbij is!

één jaar geleden

Ohhh heel herkenbaar!! Ik blijf maar aangeven dat ze de kat met rust moet laten maar ze blijft er maar achteraan gaan.. ook heeft de kat al een paar keer uitgehaald het maakt niets uit. Vind het ook heel zielig en zorg vaak dat de kat dan in de gang of boven is zodat ze er niet meer achteraan gaat.

één jaar geleden

Hier ook een kat die juist Maud opzoekt terwijl hij weet dat ie dan of een pluk vacht mist, pijn aan zn staart heeft daarna of in de poppenwagen gestopt wordt😆 Nu langzaam begint ze wel te snappen dat de kat ook kopjes kan komen geven en dat knuffelen zonder m tot moes te pletten ook heel leuk en fijn is. Maud was gister ziek en dan komt ie altijd bij die persoon liggen die ziek is en toen dacht ze hey,, een gratis warm kruikje die ook nog is zacht en aaibaar is🥰 Consequent blijven zeggen dat de kat niet is om te praten, vervelen of pijn te doen maar om te aaien en knuffelen heeft hier "gewerkt"

één jaar geleden

Zit er bij jullie al verbetering in? Hier lijkt het alleen maar erger te worden sjongejonge wat een strijd elke dag😓

één jaar geleden

Reactie op lisje1609

Zit er bij jullie al verbetering in? Hier lijkt het alleen maar erger te wo ...
Hij zal zeker ook jullie er mee uitdagen om te zien wat jullie reactie is? Dat doet Maud hier nu met Elmo. Elmo ligt nu veel op de bank waar Maud niet makkelijk bij kan of op de hoogste kast waardoor we m regelmatig kwijt zijn. Dus hij gaat vaak t nu uit de weg maar zodra Maud naar bed moet (ook met dutjes) dan komt ie aan gemauwd om haar te knuffelen haha Dus een haat liefde verhouding begint hier te komen. Voor de rest is y nog redelijk t zelfde maar dan kijken wat er gebeurt als ze iets bij hem doet wat niet mag

één jaar geleden

Wij hebben hier een hoge krabpaal en de katten mogen ook naar boven. Zo kunnen ze zelf hun rust pakken. Ze gaan vaak zelf ook weg als ze er aan komt. Zit/ben er zelf vaak bij. Hoe meer ik benadruk dat iets niet mag, hoe meer ze het doet. Dus doen vaak samen de katten aaien en laat haar zachtjes neus en oren enzo aanwijzen. Als ze wel baldadig is haal ik haar weg en kan haar vaak wel met iets anders afleiden.

één jaar geleden

Hier vindt ze het ook heel geinig om de staart van dr mat te pakken of keihard te gillen zodat ie wegrent. Maar wat toch wel helpt is dat ik dr laat 'meehelpen' voor haar gevoel. Aaien, eten geven in het bakje etc. Met als gevolg dat ze de halve dag met het bakje achter de kat aanrent, maar goed dat is dan net wat minder erg 😅

één jaar geleden

Reactie op Pippa_

Hier vindt ze het ook heel geinig om de staart van dr mat te pakken of keih ...
Ik bedoel: de kat (dr mat*)