15 Reacties

4 jaar geleden

Ik kijk altijd op smikkels.nl best wat inspiratie!

4 jaar geleden

Leuke site: smikkels.nl succes!

4 jaar geleden

Pruim! Mijn zoontje had poepte 1x in de 3 dagen. Maar nu hij veel groente en fruit eet poept hij dagelijks 😊 pruim gaf ik veel vanaf 4 weken, werkte goed

4 jaar geleden

Reactie op LesleyJaikey

Pruim! Mijn zoontje had poepte 1x in de 3 dagen. Maar nu hij veel groente e ...
4 maanden*

4 jaar geleden

Mango perzik is hier grote hit, ze smult ervan

4 jaar geleden

Peer en appel doen het hier super! En aardbeien met perzik gaan er ook goed in! Meloen vind hij ook superlekker, hier doen we wel een ligakoek doorheen want anders is het te waterig om op een lepel te doen😋

4 jaar geleden

Peer framboos, bosvruchten, appel peer en verder kan je gewoon alles wel combineren

4 jaar geleden

'Bananen zijn vezelrijk fruit en, in combinatie met voldoende vocht, gaan ze juist verstopping tegen' valt te lezen op de website van maag lever darm stichting! Hier met banaan juist geen problemen.

4 jaar geleden

Reactie op Leliesb

'Bananen zijn vezelrijk fruit en, in combinatie met voldoende vocht, gaan z ...
nou ik dacht ook dat overrijpe bananen geen kwaad konden, toch lijkt hij er moeite mee te hebben, te vaak keutels/ drollen op het moment dus ik probeer het wat te minderen

4 jaar geleden

Iets met kiwi. Werkt ook goed tegen verstopping. Net als pruimen

4 jaar geleden

Ik geef deze, dat werkt echt goed.

4 jaar geleden

Mijn zoontje heeft er ook altijd veel moeite mee, maar banaan met liga gaat erg goed!

4 jaar geleden

Reactie op Leliesb

'Bananen zijn vezelrijk fruit en, in combinatie met voldoende vocht, gaan z ...
Ik hoef maar 1 banaan te eten en is al feest bij mij 🤣 ik drink echt veel en beweeg/sport ook maar toch is t geen succes bij mij

4 jaar geleden

Pruimen!

4 jaar geleden

Appel/perzik vind mn zoontje heerlijk