11 Reacties

2 jaar geleden

Wij houden dezelfde tijd het feestje. Wij hebben eerst taart. En tussen door heb ik wat dingem op tafel staan. En rond 17.00-17.30 gaan we patat bakken voor de kinderen. En de volwassenen een broodje frikandel en kroket.

2 jaar geleden

Wij maken 2 grote pannen soep, stokbrood, Dipjes en verschillende Tapas hapjes. Maar nu komen mensen bij ons ook van ver (1,5 uur rijden) dus wil wel dat ze gewoon goed gegeten hebben.

2 jaar geleden

Wij vieren het vanaf 15:00 tot niet perse een eind tijd. Het is een kinderverjaardag dus denk max 20:00 ( mijn zoontje slaapt dan al). Zetten wat chips en nootjes op tafel en willen rond 15:30 taart doen en optijd+- 17:00 BBQ-en (sate/hamburger/salade/stokbrood). Niet te veel poespas, zijn met +- 24 volwassenen en 6 kinderen🙂(grote gezinnen), dus druk zat. Wel wat hulp ingeschakeld voor de voorbereidingen😁

2 jaar geleden

Wij vieren het ook vanaf 15.00 tot 19.00+- uur. We willen beginnen met taart. En doen wat chips en nootjes op tafel, verder wat hapjesschalen. Ik denk dat ik deze keer simpel doe en dat bestel. Als avondeten soep en broodjes hamburger. Voor de kinderen eventueel patat of broodje knakworst, zoiets.

2 jaar geleden

Oh dus jullie zorgen eigenlijk ook wel voor wat avondeten. Ik was daar nog over aan het twijfelen om dat erbij te doen of niet. BBQ lijkt me wel fijn. Ik hoop dat het nog even mooi weer blijft 🤞😁

2 jaar geleden

Ik heb besloten het feestje tijdens zijn wakkertijd te doen tussen 11 en 14 uur. Ik zet lunch gerechten en taart klaar als buffet, mag iedereen pakken wat hij lekker vind. Broodjes, wraps, salade etc. Als hij z'n dutjes goed doet heb ik precies de tijd om alles klaar te zetten en weer op te ruimen 👌🏻

2 jaar geleden

Wij hebben een bbq gedaan 😊

2 jaar geleden

Wij vieren vanmiddag de verjaardag. Vanaf 15 uur en dan eerst taart. Daarna wat zoutjes en bbq, met salades, zoete aardappelfrietjes, broodjes etc. Er is ijs als toetje.

2 jaar geleden

Ik ga denk ik ragout en gehaktballetjes in tomatensaus oid maken. En dan gewoon zachte broodjes erbij. Op tafel genoeg chips etc

2 jaar geleden

Wij doen n bbq 😊

2 jaar geleden

Reactie op EllaBabyNr1

Ik heb besloten het feestje tijdens zijn wakkertijd te doen tussen 11 en 14 ...
Hier exact hetzelfde zoals jij noemt ook de tijden ;)