13 Reacties

2 jaar geleden

Het lijkt op kinderzeer. Ook hand, voet mond ziekte is aanwezig deze tijd. Heeft hij ook blaren op zijn tong?

2 jaar geleden

krentenbaard!

2 jaar geleden

Reactie op Romy van Dijk

Het lijkt op kinderzeer. Ook hand, voet mond ziekte is aanwezig deze tijd. ...
Niet dat ik tot nu toe kan zien.

2 jaar geleden

Reactie op Zij1989

krentenbaard!
Kan dat ook bij een oor joh?

2 jaar geleden

Reactie op Cooltjuh

Kan dat ook bij een oor joh?
Dit kan zeker in het oor. Ik zou eigenlijk vandaag de huisartsenpost nog even bellen. Vaak krijg je dan een antibioticazalf en evt een kuur.

2 jaar geleden

Reactie op Boysmom97

Dit kan zeker in het oor. Ik zou eigenlijk vandaag de huisartsenpost nog ev ...
Hebben we gedaan via videobellen inderdaad krentenbaard vastgesteld. Mogen nu langs de apotheek.

2 jaar geleden

Reactie op Cooltjuh

Hebben we gedaan via videobellen inderdaad krentenbaard vastgesteld. Mogen ...
Ow man. Succes met alles goed schoonmaken en houden. Anders besmet hij zichzelf weer 馃ゴ

2 jaar geleden

Oei wat naar!! Inderdaad goed schoon maken en houden. Ik gebruik daar Badedas voor. De classic versie, die is kleiner en helaas duurder maar wel ideaal! Pas wel op met de oogjes, dat is net als normale zeep niet zo fijn.. hopelijk lukt het om goed schoon te houden 鈾ワ笍.

2 jaar geleden

Reactie op ROF

Ow man. Succes met alles goed schoonmaken en houden. Anders besmet hij zich ...
Het is een drama! Gelukkig heb ik van die vochtige washandjes in huis. Daar mag ik er gelukkig me overheen en daarna dikke laag vette cr猫me van de huisarts erop.

2 jaar geleden

Reactie op Cooltjuh

Het is een drama! Gelukkig heb ik van die vochtige washandjes in huis. Daar ...
Ja, het lijkt me echt vreselijk 馃ゴ ik moet er niet aan denken dat Flint dat krijgt zeg 馃檮 Continue achter m aanlopen en alles schoonmaken waar hij mee speelt (ALLES dus....) Daarbij poetsen van hem.. pffff. Al kan hij dat redelijk zelf nu. Als je hem een doekje heeft en zegt poets je gezicht even dan gaat hij zijn wangen en neus boenen 馃槀

2 jaar geleden

Reactie op ROF

Ja, het lijkt me echt vreselijk 馃ゴ ik moet er niet aan denken dat Flint dat ...
Inmiddels geleerd dat dat poetsen niet nodig is 馃槄. Ik heb niks in huis extra gepoetst. Alleen Ben is vaker gewassen 馃槄. Huisarts zei dat het juist slecht is om alles zo overdreven schoon te gaan maken. Hier bouwen ze juist weerstand van op 馃槄. Hij heeft het overleefd. Hebben alleen geen idee waar hij het opgelopen heeft. Kan al 10 dagen voor de uitbraak geweest zijn. Was in ieder geval niet op de opvang of werk want daar zijn verder geen meldingen geweest.

2 jaar geleden

Reactie op Cooltjuh

Inmiddels geleerd dat dat poetsen niet nodig is 馃槄. Ik heb niks in huis e ...
Mooi goed om te weten 馃槀 hier genoeg weerstand op te bouwen 馃檴馃槀

2 jaar geleden

Reactie op ROF

Mooi goed om te weten 馃槀 hier genoeg weerstand op te bouwen 馃檴馃槀
Heerlijk! Wij hebben een huishoudster op de maandagochtend / vroege middag, savonds is het alweer smerig alsof ze nooit geweest is 馃ぃ馃ぃ馃ぃ.