13 Reacties

3 jaar geleden
Ja ik! Hij is lekker warm, je kan het van onderen terugklappen en vastzetten met knoopjes, zodat je 'm op maat hebt voor je kleintje
Je hebt een dikke slaapzak met lange mouwen die je er af kan ritsen, en een dunne slaapzak zonder mouwen. Die kun je alleen dragen, of deze vastmaken, voor een ultradikke slaapzak.
Het grote nadeel vind ik, en daarom ligt hij weer in de kast... is dat het hoofdgat en de armsgaten heel groot zijn, dat voelt niet heel veilig...
Ik overweeg de Puckababy te bestellen of voor de zomer nog even wat goedkopere zomerslaapzakken.
Hoe zit het met de hoofdopening en de armsgaten van de Puckababy?

3 jaar geleden
Reactie op -Pip-
Ja ik! Hij is lekker warm, je kan het van onderen terugklappen en vastzette ...
Puckababy sluit erg mooi aan!! Helemaal fan. Onze zoon van ruim 2 past nog net in de teddy! Prijs is het meer dan waard. Tel uiteindelijk alle prijzen van de goedkopere slaapzakken bij elkaar op. Ben je ook wel wat aan kwijt!

3 jaar geleden
Ik heb de prenatal, blij mee! Ik snap het ding met het hoofdgat. Maar kan je met paar naaisteken makkelijk wat kleiner maken! 😊

3 jaar geleden
Wij hebben hem ook. Echt een heerlijk warm ding. Gebruiken heb veel ook voor de buiten slaap plek die we hebben voor onze dochter. Ze was eigenlijk nog net te klein voor de slaapzak toen we m in gebruik namen maar om nu een dikke winterslaapzak te kopen voor die 3 weken vonden we toch te heftig haha.
Makkelijk om te wassen makkelijk in en uit elkaar te halen

3 jaar geleden
Ik heb de 4 seizoenen slaapzak van Meyco. Gaat ook van 6 maanden tot ongeveer 3 jaar. Hele fijne slaapzak en goed geprijsd.

3 jaar geleden
Ja Prenatal ook prima hoor. Wij hebben een puckababy en als deze in de was zit die van Prenatal. Precies hetzelfde alleen stukken goedkoper 🙈

3 jaar geleden
Heb er 3 van puckababy 4 seizoenen. Via marktplaats. Heel blij mee en was 150 kwijt voor alle 3.