14 Reacties

één jaar geleden

Mijn dochter krijgt al sinds de geboorte probiotica en nu nog altijd. Ze gebruikte orthiflor start en krijgt nu orthiflor dino poeder door de laatste avondfles heen. Ze is tot nu toe 2x een dagje verkouden geweest en 1x 24u ziek van de corona 😅 ik gebruik zelf orthica fem

één jaar geleden

Mijn dochter krijgt al sinds de geboorte probiotica en nu nog altijd. Ze ge ...
WoW wat goed! Gaat ze naar de opvang? Want hier is het sinds de opvang elke keer raak. Zowel bij ons als ouders als bij hem …

één jaar geleden

Ik volg want mijn dochtertje is afgelopen week ook voor het eerst naar de opvang en direct ziek.. 😥

één jaar geleden

Reactie op Mila69

WoW wat goed! Gaat ze naar de opvang? Want hier is het sinds de opvang elke ...
Ze ging naar de opvang, maar ook daar is ze nooit ziek geworden 😅 orthica werd ook aangeraden door mijn kinderarts trouwens.

één jaar geleden

Hier ook probactiol elke dag en zelden ziek. (Op aanraden van de kinderarts) En als er een virusje toch doorbreekt is er weinig van te merken. Ons zoontje vaart daar goed bij.

één jaar geleden

Reactie op Kathleen en casper

Hier ook probactiol elke dag en zelden ziek. (Op aanraden van de kinderarts ...
Welke gebruiken jullie? En is dat alleen voor de kleine of ook voor jullie zelf?

één jaar geleden

Wij geven deze. Is speciaal voor de kleintjes. Maar bactiol kan je ook verkrijgen oor volwassenen

één jaar geleden

Ik zou zelf niet zo snel aan probiotica beginnen bij kleine kinderen. Sowieso trouwens niet. Dan kan je het beste eerst een ontlasting onderzoek laten uitvoeren om te kijken wat nodig is. Verder veel groeten en fruit aanbieden. Goede voeding is uiteindelijk het beste voor een goede weerstand

één jaar geleden

Hier gebruiken we probiotica van Vitals ivm met zijn eczeem huid. Zijn huid werd er rustiger van dus ik blijf door gaan 👍

één jaar geleden

Ik zou zelf niet zo snel aan probiotica beginnen bij kleine kinderen. Sowie ...
Het wordt geadviseerd door vrijwel elke kinderarts ;)

één jaar geleden

Ortiflor start, na de geboorte 2 maanden gegeven. En nu weer mee gestart nu wij werkelijk om de beurt ziek zijn…

één jaar geleden

Reactie op Kathleen en casper

Wij geven deze. Is speciaal voor de kleintjes. Maar bactiol kan je ook verk ...
Wij hebben dit nu aangewezen gekregen gezien onze zoon al geregelde tijd diarree heeft. De stoelgang is gecontroleerd en er werd niets gevonden. Ik hoop dat het zal helpen. Dit in combinatie met tiorfix.

één jaar geleden

Wij gebruiken Bonusan, doen deze in zijn avondfles. https://www.bonusan.com/nl-NL/bacteri-5-infantis/0584

één jaar geleden

Reactie op LoesE88

Wij gebruiken Bonusan, doen deze in zijn avondfles. https://www.bonusan.c ...
Wij ook! En pediaperm 😃. Kleine heeft helaas(!!) meermaals antibiotica gekregen en weerstand heeft daar toch een tik van gekregen 😕.