12 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben cody de krab van Zazu. Valt hier erg in de smaak. Onze zoon kwam moeilijk in slaap. Sinds deze projector kijkt hij er even rustig naar en valt dan in slaap.

één jaar geleden

Reactie op nicci-nicolle

Wij hebben cody de krab van Zazu. Valt hier erg in de smaak. Onze zoon kwa ...
Wij hebben deze ook. Hier ook echt een onmisbaar stuk. Ik gebruik hem wel al sinds de geboorte. Helpt goed hier

één jaar geleden

Wij hebben ook de krab. Zeker een aanrader

één jaar geleden

Hier al de konijn sinds dat ze 8 weken is. Heel lang het hartslaggeluid en projector ervan gebruikt. Als ze nu in bed huilt en ontroostbaar is dan pak ik hem er weer bij en zet ik alleen de projector aan (op rood/oranje) en dan word ze gelijk rustig en vrolijk. White noise heb ik nu een andere apparaatje wat de hele nacht aanstaat.

één jaar geleden

Werkt dit ook bij kindjes van 16 maanden ?

één jaar geleden

Ik heb dit gekocht tijdens de lang aanslepende vier maanden slaapregressie.. werkte voor ons niet jammer genoeg😊

één jaar geleden

Wij hebben de krab, erg leuk! Het helpt alleen niet om hem weer in slaap te krijgen. Hij vindt het wel leuk om naar alle visjes op het plafond te wijzen ;-)

één jaar geleden

Wij hebben de krab maar dit is enkel goed tijdens ons slaapritueeltje. Want hij vindt het te leuk om te wijzen en te kijken.

één jaar geleden

Wij hebben de pinguïn 🐧, hij sleept er de hele dag mee

één jaar geleden

Bedankt voor jullie reactie’s! Ik ga vanmiddag op pad om er een te halen.. Het slapen is nog een ramp en dit ding blijft door me hoofd spoken dat het misschien wel werkt dus heb de knoop door gehakt en ga er een kopen haha en duimen dat het werkt 😅

één jaar geleden

Reactie op mason29

Bedankt voor jullie reactie’s! Ik ga vanmiddag op pad om er een te halen.. ...
Ennnn?

één jaar geleden

Reactie op Torja11

Ennnn?
Helaas.. Voor mijn zoontje werkt het niet. Ik denk dat dit beter werkt als je het al vanaf de geboorte gebruikt..