Iemand ervaring Zazu projector ? Ik zit er aan te denken er eentje te kopen voor mijn zoontje. Hij word sinds een aantal nachten meerdere keren wakker en is dan echt ontroostbaar. Ik ben benieuwd of er mensen zijn die de zazu projector hebben en wat jullie ervaring is. :)
Wij hebben cody de krab van Zazu. Valt hier erg in de smaak.
Onze zoon kwam moeilijk in slaap. Sinds deze projector kijkt hij er even rustig naar en valt dan in slaap.
Hier al de konijn sinds dat ze 8 weken is. Heel lang het hartslaggeluid en projector ervan gebruikt. Als ze nu in bed huilt en ontroostbaar is dan pak ik hem er weer bij en zet ik alleen de projector aan (op rood/oranje) en dan word ze gelijk rustig en vrolijk. White noise heb ik nu een andere apparaatje wat de hele nacht aanstaat.
Wij hebben de krab, erg leuk! Het helpt alleen niet om hem weer in slaap te krijgen. Hij vindt het wel leuk om naar alle visjes op het plafond te wijzen ;-)
Bedankt voor jullie reactie鈥檚! Ik ga vanmiddag op pad om er een te halen.. Het slapen is nog een ramp en dit ding blijft door me hoofd spoken dat het misschien wel werkt dus heb de knoop door gehakt en ga er een kopen haha en duimen dat het werkt 馃槄