Ik voel me zelfs schuldig terwijl ik dit typ maar ik trek het even echt niet meer. Ik doe namelijk alles alleen met me zoontje (geen vragen hierover aub.)
Mijn zoontje is nu 7,5 maand en sliep sinds 4 weken al door tot hij 4 maanden werd. Hij werd hiervoor dus nooit wakker/onrustig tijdens slaapregressie’s of sprongen. Vanaf dat hij 4 maanden is, is hij dus erg veranderd in zijn slaapgedrag door een sprong. Ik dacht dit gaat wel over maar het is nooit over gegaan. Hij komt super moeilijk in slaap dus ik wieg hem in slaap, hij wordt echt om de half uur wakker, hij wilt ineens weer drinken in de nacht en dit nu al 3,5 maand lang. Elke keer probeer ik de nachten te verbeteren en ik heb vaal het gevoel dat het rustig aan lukt (als hij uit een sprong is) en precies wanneer het 1 of 2 nachtjes goed gaat merk ik dat hij alweer een nieuwe sprong in gaat.
Ik zit hier ook echt met tranende ogen die super dik zijn door slaap te kort. Ik weet dat er niks aan te doen valt en het even doorbijten is maar ik wou even mijn hart luchten. Zijn er meerdere mama’s die hier last van hebben?