16 Reacties
2 jaar geleden
Misschien kun je een bedje kopen waarbij je de zijkant open kunt doen? Dan kun je, als ze slaapt, haar makkelijk wegleggen en hoef je alleen de zijkant weer dicht te doen. Zo'n bedje die ze bij een kindopvang ook hebben zeg maar.
Verder is het wel herkenbaar. Niet zozeer het wiegen, maar wij troosten onze dochter altijd in haar bedje, maar je komt echt echt lastig bij 😅😅
2 jaar geleden
Ze zeggen dat als je je slapende kindje eerst met de billen neergelegd de kans groter is dat het door blijft slapen. Weet niet of het toeval is maar hier werkt dat wel :)
2 jaar geleden
Ik dacht dit ook, het bedje staat hier al een tijdje op de laagste stand. Het valt mij verrassend mee. Ik gebruik het bedje een soort van om zo makkelijk laag te komen. Ik leun met mijn heupen/buik erop, zodat ik niet alle kracht uit mijzelf hoef te halen. Lastig uitleggen, maar het gaat goed.
2 jaar geleden
Reactie op njaynl
Dat doen wij al maar het wordt steeds lastiger als wij straks nog verder mo ...
Klopt! Dat toch maar aan de yoga, ha ha..
2 jaar geleden
Wij hadden dat probleem ook, ik heb Ben zijn bedje via 2 kanten toegankelijk gemaakt zodat ik zelf kon bepalen vanaf welke zijkant ik hem weg ging leggen. Dit maakte het bukken in zoverre makkelijker dat ik niet steeds met de zelfde heup tegen het bedje stond. Voor Ben was het een kwestie van wennen. In het begin werd hij er wakker van omdat hij dieper zijn bedje in moest zakken. Na een ruim weekje /kleine 2 weekjes sliep hij ook dan gewoon door. Het is even door de zure appel heen bijten, maar het gaat je lukken. Probeer vlak voor een weekend te beginnen met lager leggen. Dan kun je de vermoeidheidsklappen beter opvangen van de eerste dagen weer oppakken en opnieuw beginnen. Maar echt geloof mij houdt vol. Als je te snel opgeeft geef je alleen maar een signaal naar je baby dat hij de touwtjes in handen heeft ipv jij.
2 jaar geleden
Reactie op Lindabodhi
Ze zeggen dat als je je slapende kindje eerst met de billen neergelegd de k ...
Dan krijgen ze minder het val van een ravijn gevoel 😉. Kont eerst is namelijk een natuurlijke slaap houding voor een baby, daar die vaak rechtop tegenons aan in slaap vallen 😅🥰.