23 Reacties

茅茅n jaar geleden

2 neussprays? Hahaha

茅茅n jaar geleden

Hahaha ja neusspray! Dat is ook favoriet van ons zoontje. Hij is dan wel weer prima met 1

茅茅n jaar geleden

Hahaha die neussprays 馃槀 mijn zoontje heeft ook graag iets in zijn handen ja, soms ook beide en dan glijd hij daarmee over de grond terwijl zijn benen hem vooruit kruipen

茅茅n jaar geleden

jaaa en altijd de achterlijkste dingen, meestal iets roods of oranjes

茅茅n jaar geleden

Hier ook! Vind het kunstig haha, maar blij om te lezen dat nog meer kindjes dit doen馃槀

茅茅n jaar geleden

Ja hier ook met 2 speeltjes rondkruipen. Met eten ook in elke hand een stukje brood.

茅茅n jaar geleden

Hier ook hoor, zelfs vaak met 2 exact dezelfde blokjes of speeltjes. Nooit gedacht dat het vreemd was trouwens 馃槄

茅茅n jaar geleden

Hier ook! Vaak blokjes waar ze mee speelt, de douchegel in de badkamer, of de wisser 馃ぃ Maar als ze de kans krijgt is een tas van mij favoriet 馃ぃ En dan verstrikt raken in het hengsel en er toch weer uit komen haha

茅茅n jaar geleden

Ja, zelfs met iets in 1 of beide handen de trap omhoog klimmen 馃槄馃槀 (ik loop achter haar aan)

茅茅n jaar geleden

Jup, al loopt hij. Of met iets groots / ingewikkelds (zoals nu met papa's oude portomonee. Nu oud, want hij had hem eergisteren uit elkaar gehaald) in 2 handen en dan onderzoeken en kijken wat er mee kan (hoe je het slopen moet). En koekjes/stikkies/chippies moeten allemaal per 2. 1 in elke hand. Maar goed, zo ben ik ook 馃し馃槀

茅茅n jaar geleden

Mijn zoon is zelfs bewust ermee aan het oefenen, twee voorwerpen tegelijk: twee blokjes, een lepel en een vork, etc. Als het lukt is ie helemaal trots en laat hij het graag zien馃ぃ

茅茅n jaar geleden

Reactie op ROF

Jup, al loopt hij. Of met iets groots / ingewikkelds (zoals nu met papa's o ...
Op 1 been loopt zo lastig zeggen mijn schoonouders altijd 馃ぃ. Dus logisch dat ie ieder been wil voeden 馃槣.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Cooltjuh

Op 1 been loopt zo lastig zeggen mijn schoonouders altijd 馃ぃ. Dus logisch d ...
Precies dit 馃槀

茅茅n jaar geleden

Ja er wordt hier getijgerd, vervolgens gaat hij zitten of zich optrekken met twee blokjes, lepels of iets anders. De handen zijn eigenlijk altijd gevuld met iets of hij kruipt ergens heen om twee dingen vast te pakken. Het mooiste is nog als het uiteindelijk in elkaar geklikt of geschoven kan worden.

茅茅n jaar geleden

Hier gaat ze lekker op lepels, harkjes, schoonmaakdoekjes, flesjes en telefoon hoesjes. Voorkeur wel in 1 hand, en dan de andere hand vrij, dat wel

茅茅n jaar geleden

Hier ook, het liefst een blokje en dat zo hard mogelijk op de grond laten komen als hij er in sneltrein vaart mee door de kamer kruipt. En inderdaad kijken of het in elkaar past, dat is het allermooiste in zijn ogen 馃槵

茅茅n jaar geleden

Hier ook tijdens het spelen 2 blokjes, balletjes of bakjes heeft hard tegen elkaar slaan en balletjes heel hard op de grond gooien. Het liefst met 2 handen tegelijk. Tijdens het verschonen trekt hij ook altijd zijn sokken uit (hoef ik het niet meer te doen) en dan heeft hij in iedere hand 1 sok en speelt hij er mee en gooit ze vervolgens op de grond of in de lucht

茅茅n jaar geleden

2 bumba鈥檚 馃槀

茅茅n jaar geleden

Haha ja hier ook alleen dan in 1 hand! Sleept altijd een blokje oid mee haha, en gaat hier dan overal mee tegenaan slaan 馃檲 Ook speelt ze nog niet zo heel gericht merk ik, als het maar genoeg lawaai maakt 馃槀 dus alles omgooien of overal mee slaan op de vloer etc is hier het leukste spel 馃槀馃槀

茅茅n jaar geleden

Haha hier ook heel herkenbaar, vaak met nog een derde iets in z'n mond 馃槄