28 Reacties

2 jaar geleden

Gecondoleerd! Ik kan er niet over mee praten. Ben wel mijn vader 10 jaar geleden verloren aan leukemie. Ook mijn schoonvader verloren aan kanker 3 jaar geleden. Ik vind het vreselijk dat ons zoontje moet opgroeien zonder zijn opa's. Ik wens je enorm veel sterkte! ❤️

2 jaar geleden

Heel veel sterkte💜

2 jaar geleden

Is inmiddels 6 jaar geleden maar toen was ik 34weken zwanger toen in mijn moeder verloor. Mijn baby was toen de reden om uit bed te komen en door te gaan! Heel veel sterkte!

2 jaar geleden

Reactie op Nadiamommy

Is inmiddels 6 jaar geleden maar toen was ik 34weken zwanger toen in mijn m ...
Ja dit heb ik indd ook. Dankjewel 😘

2 jaar geleden

Geen tips maar wat vreselijk dat je je mama moet missen… ik wens je heel veel sterkte 💛

2 jaar geleden

Heel veel sterkte, ik hoop dat je kindje je veel troost kan bieden 😘❤️ Je moet je in ieder geval niet gek gaan voelen als je geniet van je zoontje, ik denk dat je moeder juist gewild heeft dat je gelukkig en blij bent met jullie zoontje ❤️

2 jaar geleden

Hier meegemaakt. Vorig jaar is Wieke-Marte geboren. 2 maanden daarna op 11 november, is mijn moeder plotseling overleden. Ik kijk vooral naar alles wat ze wel heeft meegemaakt. Mijn bruiloft, de babyshower en Wieke-Marte. ☺️❤️

2 jaar geleden

Gecondoleerd liefste mama. Een baby helpt je idd vooruit te kijken en niet weg te kwijnen in jouw verdriet. Mijn moeder al tijdje terug verloren maar in december een nicht verloren die zwanger was en ze hebben haar babytje via keizersnede eruit gehaald. Nu 8 maand later en het kindje af en toe ziek geweest maar al bij al gezond. Ik had heel veel moeite om mijn tante te troosten omdat ze haar dochter verloor en en nu een kleindochtertje heeft die haar moeder op zo een tragische en ondenkbare manier. Je hoort zo een zaken gewoon in de films. Iemand verliezen breekt de harten maar een babytje die net zijn leven begint, blijf je naar lachen en besef je toch hoe kort het leven kan zijn. Sterkte