Hoi mama's
Mijn vriend is sinds vandaag terug van een 5 daagse zakenreis. Nu legde hij de kleine op bed welke meteen een keel opzette (meneer bleek nog trek te hebben), wilde mijn vriend hem in zijn bedje troosten en gecontroleerd in slaap laten huilen. Ik brak binnen 1 min al en gaf daardoor dus aanwijzingen als oppakken en vasthouden (zoals de kleine gewend is). Mijn vriend liep daarop boos de kamer uit. Toen ik de kleine oppakte en doe dus rustig werd, zei mijn vriend dat die sinister (gemeen) lachte. Zelf pak ik hem altijd terug op en leg hem minstens nog even tegen mijn schouder en vaak zelfs nog even terug aan om te controleren of het een (huid)honger reactie was of niet. 99% van de keren blijkt meneer gewoon nog wat te willen drinken voor het slapen gaan.
Moet ik een volgende keer gewoon weglopen en het mijn vriend laten uitzoeken of heb ik toch wel juist gehandeld? Mijn hart breekt op zo'n moment echt. Ik weet dat mijn schoonmoeder mijn vriend en zijn broertje gerust een uur liet huilen en beide hebben ze hechtingsproblemen, mijn moeder liet geen van haar kinderen in het bedje huilen en geen van haar kinderen hebben hechtingsproblemen 🤔. Vind het zo moeilijk.