8 Reacties

één jaar geleden

Ik zou vooral opletten of hij tussendoor wel genoeg drinkt, plas luiers heeft en of hij alert is als hij wakker is. Is dat het geval dan zou ik hem lekker laten slapen. En anders kun je altijd even je huisarts bellen voor overleg als je twijfelt dat vind ik ook altijd wel fijn werken om te weten waar ik op moet letten.

één jaar geleden

Coronatestje gedaan al?

één jaar geleden

Hier het zelfde gehad. Ik ben maandag naar de huisarts gegaan. Ze bleek een dubbele oorontsteking te hebben. En er komen ook tandjes door. Dus als je vermoed dat er wat is kan het zeker geen kwaad om even langs de huisarts te gaan.

één jaar geleden

Reactie op Baby Van Pijkeren

Hier het zelfde gehad. Ik ben maandag naar de huisarts gegaan. Ze bleek een ...
Wat zegt/ doet de huisarts dan voor je?

één jaar geleden

Reactie op KSSBJ

Wat zegt/ doet de huisarts dan voor je?
Wij hebben antibiotica kuur gekregen

één jaar geleden

Hier ook een fikse oorontsteking aan beide kanten. Het was heel veel slapen, snotverkouden en koorts vorige week. Afgelopen nacht wilde ze niet liggen en was het krijsen krijsen krijsen, bij elkaar sliep ze maar 2,5u. Wij hebben gelukkig antibiotica gekregen omdat zetpillen ook geen fluit deden

één jaar geleden

Hier ook een dochter die vaak oorontstekingen heeft en momenteel veel tandjes krijgt. Heel vaak ook ellendige nachten gehad. Wij gebruiken Dafalgan Pediatrie en kunnen daarmee de koorts en pijn vrij goed onder controle houden. Ze slaapt daardoor ook meestal goed ondanks de oorontsteking. Via de NKO-arts kregen we oordruppels (Panotile). Deze hebben we nu tijdens de voorbije week gebruikt naast de Dafalfan en ook dit deed precies wel zijn werk. Niets van ongemak gemerkt bij onze dochter.