15 Reacties

één jaar geleden

Ik volg dit. Want hier is het 5u met precies hetzelfde en mijn zoontje is 16 maanden. 🤷 Ik snap er niks van....

één jaar geleden

Hier precies hetzelfde! Hij drinkt bijna 500 ml ‘s nachts 😱

één jaar geleden

Reactie op Ekeid

Ik volg dit. Want hier is het 5u met precies hetzelfde en mijn zoontje is 1 ...
Nee ik ook niet hij gaat altijd half8/8 uur na bed dan de eerste keer wordt hij rond 1 wakker en tweede keer rond 4half5 bijna elke nacht nu al 2 weken lang

één jaar geleden

Reactie op Merle1987

Hier precies hetzelfde! Hij drinkt bijna 500 ml ‘s nachts 😱
Ohh ja hier ook, ik heb van die pyama papjes 2 van die pakjes gaan snachts op

één jaar geleden

Hier precies hetzelfde! Maar hoe weet je of het honger is? Onze zoon is 16 maanden en wordt ook sinds een paar dagen ‘s nachts krijsend wakker. Is dit niet gewoon een fase?

één jaar geleden

zelfde hier, poosje al.. groeispurtje ofzo?

één jaar geleden

Ik geef nu standaart rond 5/6 uur melk zodar ze tot 8uur/ half9 kan doorslapen. Anders is ze veelste vroeg wakker.

één jaar geleden

Dan zou ik eerder overdag wat meer eten aanbieden zodat je weet dat hij het snachts niet nodig heeft. Mijn dochter word wel eens wakker maar ik bedenk me eigelijk nooit meer dat het honger is op deze leeftijd. Als ze wat minder avond eten heeft gehad. Dan krijgt ze voor ze gaat slapen iets meer in de fles. Mocht ze wakker worden checken we eerst de luier of we gaan even met haar in haar slaapkamer zitten. Of we leggen haar bij ons in bed. Dus dit gebeurt echt wel eens maar ik geef e snachts geen fles meer. Het kan natuurlijk een soort onrust zijn. Loopt hij bijv al? Als mijn dochter onrustig slaapt een periode dan merken we daarna altijd dat ze nieuwe dingen kan. Pyjama papje is volgens mij ook heel slecht voor de tandjes ivm suiker.

één jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Dan zou ik eerder overdag wat meer eten aanbieden zodat je weet dat hij het ...
Oh sorry niet gelezen dat je zei dat hij al genoeg eet overdag. Ik denk dus een fase. Volgens mij gaan ze ook dromen..

één jaar geleden

Dat kan best. Snachts groeien ze en verwerken ze al het geleerde. Hoe meer ze leren, hoe meer ze verwerken, hoe meer energie het kost en dus logischerwijs hebben ze honger. En niks slaapt zo vervelend als een lege maag

één jaar geleden

Overigens, prijs je gelukkig. Ik weet niet beter dan dat het zo is 😂 hier wil doorslapen of zelfs maar 1 keer huilen snachts een zeldzaamheid

één jaar geleden

Reactie op mldr

Hier precies hetzelfde! Maar hoe weet je of het honger is? Onze zoon is 16 ...
Omdat als ik hem laat huilen hij blijft huilen en niet meer gaat slapen en geef ik dan z’n fles is hij stil en valt meteen weer in slaap. Ik kan hem niet lang laten huilen omdat me dochter kamer er naast slaapt en die dan ook wakker er van wordt en die moet de volgende dag gewoon weer na school dus vandaar dat geprobeerd en dan meteen stil

één jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Oh sorry niet gelezen dat je zei dat hij al genoeg eet overdag. Ik denk dus ...
Oke ja eten overdag doet hij voldoende. Ik hoop dat het een fase is en snel weer door slaapt. Want ben dit niet gewend van hem, hij sliep al vanaf 3 maanden al door

één jaar geleden

Reactie op Demy14

Oke ja eten overdag doet hij voldoende. Ik hoop dat het een fase is en snel ...
Oh ja erg vervelend het doorslapen wen je snel aan🤭😅 En gewoon water aanbieden? Of voor het slapen iets van extra pap in de fles. Of als je zelf gaat slapen wakker maken en wat extra geven? Misschien scheelt dit wat.

één jaar geleden

Reactie op Demy14

Oke ja eten overdag doet hij voldoende. Ik hoop dat het een fase is en snel ...
In deze periode leren ze enorm veel. Een nachtvoeding nodig hebben is helemaal zo gek niet. Fysiek groeien ze vaak enorm hard, maar ook menteel hebben ze vooral snachts de energie nodig. Wel weer even wennen voor papa en mama, dat wel. Komt wel goed, uiteindelijk hebben ze allemaal papa en mama niet meer nodig snachts 😘 succes!