14 Reacties

4 jaar geleden

Weet niet of het een probleem is maar mijn dochter doet dit ook steeds, ik geef trouwens borstvoeding.

4 jaar geleden

Mijn dochter van 9 weken doet al een tijdje hetzelfde. Voor, na en tijdens het eten. Dus heeft idd ook niks met voeding te maken. 😂

4 jaar geleden

Ons dochtertje doet dit ook, ik dacht dat dit door haar reflux kwam..?

4 jaar geleden

Reactie op Sharonn93

Ons dochtertje doet dit ook, ik dacht dat dit door haar reflux kwam..?
Die van mij heeft geen reflux, maar ik had idd gelezen dat dat ermee te maken kan hebben. Bijna alles wat ik Google komt daar op uit 😅

4 jaar geleden

Ow die van ons doet dat ook al een paar dagen.. sinds die 6 weken is eigenlijk!

4 jaar geleden

Komen er net achter dat ze ook wat verhoging heeft.. 37.7 en ze is vrij huilerig

4 jaar geleden

Hier hetzelfde met 9 weken. Hij steekt zijn tong ook al zn 2 weken uit en kan te maken hebben met voorbereiding van tandjes krijgen

4 jaar geleden

Hier ook! Dacht eerst dat het kwam doordat ze mij aan het nadoen was (heb tijdlang m'n tong naar haar uitgestoken 😛). In de draagzak steekt ze vaak ook heeeel langzaam haar tong in en uit haar mond en likt dan aan een gesp haha

4 jaar geleden

Hier ook! Donderdag 12 weken

4 jaar geleden

Hier ook de hele dag door… haha dacht al dat het aan mij lag.

4 jaar geleden

Hier doet ze t ook de hele dag door. Ik had gelezen dat t te maken heeft met het ontdekken. Ze ontdekken alles met de tong, mijn dochter is nu 14 weken en ze likt overal aan😅 dus ik ga er maar gewoon vanuit dat t erbij hoort!

4 jaar geleden

Vriendinnetje zei een keer dat ze dan misselijk zijn. Kan het niet echt onderbouwen, dus of het waar is...

4 jaar geleden

Mijn zoontje doet dat ook 11 weken oud. Ik steek gewoon tong terug uit en hij vind geweldig en lacht en doet okk weer zijn tong naar buiten 🤣 maak er gewoon een spel van het is puur ontdekken wat ze doen en het kwijlen.

4 jaar geleden

Hier ook! Osteopaat zegt dat dit een goed teken is en hierdoor zich voorbereiden op het brabbelen en straks praten. Ze “ontdekken” hun mond met de tong en straks ook met de handjes! Niets ergs dus!!